پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 مرداد 1401 ساعت 23:05:: شناسه خبر: 125042

اجرای طرح ملی با هم بخوانیم در کتابخانه های لنده

صدای جنوب  به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لنده از اجرای طرح با هم بخوانیم در شهرستان لنده با حضور اعضای این طرح در حال اجراست. سید ذکریا تقوی نژاد از اجرای طرح با هم بخوانیم در کتابخانه های عمومی شهرستان لنده خبرداد. رئیس اداره کتابخانه های عمومی […]

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لنده از اجرای طرح با هم بخوانیم در شهرستان لنده با حضور اعضای این طرح در حال اجراست.

سید ذکریا تقوی نژاد از اجرای طرح با هم بخوانیم در کتابخانه های عمومی شهرستان لنده خبرداد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لنده گفت:تا کنون ۴ جلسه از این طرح با مشارکت خوب نوجوانان و خانواده هابشان در لنده برگزار شده است.

وی گفت: اعضای این طرح شامل افراد در سنین ۹ تا ۱۲ سال است که با هدف طراحی سیرهای کتابخوانی برای نوجوانان و اجرای گام به گام سیرهای مذکور با هدف نهادینه‌سازی سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی از طریق ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

تقوی نژاد گفت: در این طرح تلاش می شود تا با بکارگیری مجموعه‌ای از ایده‌های اصلی و جنبی در بستر مفاهیمی از پیش تعیین شده، تجربه‌ای نو از مواجهه با کتاب را برای مخاطبان خود رقم بزنیم.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لنده گفت: طرح با هم بخوانیم امیدوار است نتیجه با به‌کارگیری این ایده‌ها در جامعه مخاطبان مطالعه‌ای هدفمند و هوشمند با همراهی و هدایت مخاطب از یک سو و تلاش در مسیر ترویج کتاب‌های باکیفیت از دیگرسو باشد.

وی گفت: این طرح در سطح استان تنها در دو کتابخانه عمومی در مرکزاستان و شهرستان لنده در حال اجرا است.

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت