پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 شهریور 1401 ساعت 13:06:: شناسه خبر: 125363

سنگ تمام فرماندار کهگیلویه برای دولت مردمی آیت الله رئیسی /موسوی: خدمات دولت کم سابقه است

نشست شورای اداری کهگیلویه با دفاع تمام قد سیدعبدالعزیز موسوی فرماندار این شهرستان از خدمات یکساله دولت مردمی آیت الله رئیسی همراه بود.

صدای جنوب:

نشست شورای اداری کهگیلویه با دفاع تمام قد سیدعبدالعزیز موسوی فرماندار این شهرستان از خدمات یکساله دولت مردمی آیت الله رئیسی همراه بود.

در این جلسه، فرماندار کهگیلویه، باتبریک هفته دولت،این هفته رافرصت مناسبی برای بیان خدمات دولت مردمی آیت الله رئیسی عنوان کرد وگفت: علی رغم همه محدودیت ها کارنامه دولت سیزدهم درخشان و قابل دفاع است.
سیدعبدالعزیز موسوی خدمات دولت را کم سابقه عنوان کرد و گفت: این دولت مردمی بودن و با مردم بودن را در عمل نشان داد.

وی فعال شدن بسیاری از طرح های راکد در یکسال اخیر و بهره برداری از طرح های مختلف ملی و استانی،مردمی سازی یارانه ها، همچنین مهار موفقیت آمیز بیماری منحوس کرونا با تهیه واکسن مورد نیاز، انجام سفرهای استانی و نشستن پای درد دل مردم، حضور فیزیکی مسئولان از جمله رئیس جمهور و سایر وزرای کابینه در کاهش آلام مردم و مدیریت بحران هایی چون سیل اخیر را از جمله عملکرد دولت سیزدهم برشمرد.

سید عبدالعزیز موسوی اظهار کرد: همه دستگا‌ه‌های اداری و اجرایی موظف و مکلف هستند تماما در خدمت موکب شهدای شهرستان باشند و در خدمت‌رسانی به زوار اربعین کوتاهی نکنند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه سیلاب‌های اخیر را یادآور شد و با بیان این که همه مسئولان استانی و شهرستانی در این بحران پای کار بودند گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته استان ما در جهت مقابله با بحران جزو برترین استان‌ها بودیم.

وی افزود: نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه همگام با مدیران اجرایی بین مردم سیل‌زده عشایری حضور پیدا کردند، مشکلاتشان را شنیدند و دستوراتی را برای رفع مشکلات آن‌ها صادر کردند.

موسوی ضمن تشکر از ادارات جهاد کشاورزی، راهداری، امور عشایر، منابع طبیعی، بنیاد مسکن، قرارگاه خاتم، آب و فاضلاب، شرکت برق، شهرداری و بخش خصوصی گفت: به صورت ویژه از هلال احمر استان و شهرستان تقدیر می‌کنم چرا که در این بحران آبروداری کردند.
فرماندار ‌شهرستان کهگیلویه با توجه به شرایط قرمز کرونایی خواستار جدی گرفتن پروتکل‌های بهداشتی از مسئولان و مردم شد.
وی با بیان این که مسئولان باید بین مردم حضور پیدا کنند و حرف‌ آن‌ها را بشنوند گفت: ما برای این انقلاب ۲۵۰هزار شهید دادیم، اگر ما مسئولان به وظایف خود عمل کنیم مردم هم به مسئولان اعتماد خواهند کرد.
موسوی افزود: هر جا لازم بود مردم همیشه در صحنه بودند بنابراین اگر جایی بین مردم قرار گرفتیم حرف مایوس‌کننده نگوییم، اشتباهات خود را بپذیریم و از مردم معذرت‌خواهی کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت