پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 شهریور 1401 ساعت 01:06:: شناسه خبر: 125562

کهگیلویه با محرومیت خداحافظی می کند

سید عبدالعزیز موسوی تاکید کرد: باپیگیری های دلسوزانه استاندار و نماینده مردم در مجلس برنامه های خوب دولت و پای کار بودن مدیران، افق پیش روی شهرستان روشن است و بااین حجم از اعتبار اختصاصی به طرح ها و پروژه های مختلف از جمله توسعه زیرساخت ها و همچنین اعتبار مناسب اشتغالزایی تبصره ۱۶شاهد رفع محرومیت از کهگیلویه خواهیم بود.

صدای جنوب:

فرماندار کهگیلویه از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۸ پروژه طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صدای جنوب، سید عبدالعزیز موسوی در جلسه شورای اداری در دهدشت، از افزایش تعداد پروژ‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی این شهرستان طی هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: پروژه‌ها از ۶۶ طرح به ۷۸ پروژه افزایش یافتند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه افزود: از این تعداد ۱۸ پروژه با اعتبار ۱۷۰ میلیاردتومان مربوط به حوزه فناوری و ارتباطات هستند.

وی با بیان این که افق روشنی پیش‌روی  کهگیلویه است، تسهیلات اشتغالزایی استان تبصره ماده ۱۶ را یک هزار و ۲۸۰ میلیاردتومان عنوان و تصریح کرد: ۱۸ درصد این اعتبار برای کهگیلویه لحاظ شده است.

موسوی از بهسازی ۱۸۶ شبکه توزیع آب روستایی در استان خبر داد و گفت: ۵۴ مورد آن مربوط به شهرستان کهگیلویه است، از این تعداد ۱۶ مورد به ثمر رسید که ۱۴ مورد آن در دهدشت بوده است.

وی از اختصاص ۴۳ میلیاردتومان برای تنش آبی و محرومیت‌زدایی خبر داد و بیان کرد: ۱۰ میلیاردتومان جهت اصلاح شبکه توزیع آب شهر دهدشت اختصاص داده شد.

موسوی از اتمام جاده سوق دهدشت تا یک ماه آینده خبر داد.

رئیس شورای اداری شهرستان کهگیلویه در ادامه افزود:در حوزه های راه و آب کارهای بزرگ و بی سابقه ای صورت گرفت.

موسوی ادامه داد:مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت فردا با حضور وزیر محترم کشور،استاندار ،نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و مسولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد

موسوی تاکید کرد: باپیگیری های دلسوزانه استاندار و نماینده مردم در مجلس و برنامه های خوب دولت، افق پیش روی شهرستان روشن است و بااین حجم از اعتبار اختصاصی به طرح ها و پروژه های مختلف و همچنین اعتبار مناسب اشنغالزایی تبصره ۱۶شاهد رفع محرومیت از کهگیلویه خواهیم بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت