پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 شهریور 1401 ساعت 19:06:: شناسه خبر: 125753

۳کشاورز نمونه کشوری کهگیلویه و بویراحمد از سوی رئیس جمهور تجلیل شدند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب ۲ کشاورز نمونه ملی و یک گندم‌کار پیشرو از این استان خبر داد.

صدای جنوب:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب ۲ کشاورز نمونه ملی و یک گندم‌کار پیشرو از این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، سید علی معتمدی‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خانم عالم‌تاج وثوقیان‌منش از شهرستان کهگیلویه به عنوان زن نمونه عشایر کشور انتخاب شده و آقای مجید رمضانی از لنده نیز به عنوان نمونه ملی در پرورش ماهی سردآبی معرفی شدند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آقای مختار وفااصل از شهرستان بویراحمد نیز به عنوان گندم‌کار پیشرو در کشور معرفی شد، افزود: در آیین آغاز سال زراعی ۱۴۰۱_ ۱۴۰۲ که با حضور رئیس‌جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد از این سه کشاورز نمونه تجلیل شد.
معتمدی‌پور گفت: این انتخاب‌ها نشان از ظرفیت‌های خوب کشاورزی این استان دارد و به یقین می‌گویم که صدها کشاورز دیگر در زیرشاخه‌های مختلف شایسته این مقام بودند و در یک رقابت تنگاتنگ این سه نفر برگزیده ملی شدند.
وی تصریح کرد: در این آیین ۱۷۱ کشاورز نمونه از بین ۲۷ هزار داوطلب در ۱۵۰ رشته مختلف کشاورزی و در یک فرایند زمانبر و دقیق به همراه ۳۸ گندم‌کار پیشرو معرفی شدند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت