پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 شهریور 1401 ساعت 16:06:: شناسه خبر: 125788

وزیر کشور: مردم به دلیل ازدحام و گرمای شدید هوا راهی مرزها نشوند

به گزارش  صدای جنوب ، احمد وحیدی وزیر کشور پس از بازدید از مهران دقایقی پیش با حضور در خوزستان پس از بازدید مرزهای شلمچه و جذابه اظهار کرد: تلاش شده زائران حاضر در استان‌های مرزی بتوانند سفر خود را انجام دهند و این امر با توجه به حضور فراوان جمعیت در مرزها در حال انجام […]

به گزارش  صدای جنوب ، احمد وحیدی وزیر کشور پس از بازدید از مهران دقایقی پیش با حضور در خوزستان پس از بازدید مرزهای شلمچه و جذابه اظهار کرد: تلاش شده زائران حاضر در استان‌های مرزی بتوانند سفر خود را انجام دهند و این امر با توجه به حضور فراوان جمعیت در مرزها در حال انجام است.

وی گفت: به همین دلیل و شرایط موجود از مردم عزیز خواهش کردیم از مبداء اولیه خود حرکت نکنند.

وزیر کشور اضافه کرد: تلاش است کسانی که در استان‌ها و شهرستان‌ها بین راه بودند به ترتیب منتقل شوند ولی قطعاً با ترافیک ناشی در جاده‌ها مردم معطلی داشته‌ و خواهند داشت.

وحیدی با بیان این که در مرزها کارها و روند به خوبی در حال انجام است و مشکلی نداریم، تاکید کرد: اما مردم عزیز به دلیل گرمای شدید هوا و ازدحام در مرزها حرکت اولیه خود را به ویژه با خانواده و فرزندان کوچک آغاز نکنند تا پس از بهبودی شرایط اطلاع دهیم.

وی در پایان اعلام کرد: نیروی انتظامی برای عمل به وظایف خود در مسیر به ناچار باید توقف و محدودیت‌هایی ایجاد کند که موجب اذیت و آزار مردم می‌شود که از آنها می‌خواهیم به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت