پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 شهریور 1401 ساعت 09:06:: شناسه خبر: 126031

آغاز ساخت مدرسه خیر ساز روستای تلوندی

به گزارش صدای جنوب  مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس این استان با اشاره به اینکه در ۶ ماه اول سال ۱۴٠۱ هفتاد مدرسه و فضای ورزشی برای مهرماه آماده و به دانش آموزان تحویل داده می شود، گفت: برای ساخت مدرسه روستای تلوندی بخش سرفاریاب با زیربنای ۵۵ متر مربع، ۵ میلیارد ریال اعتبار توسط خانواده […]

به گزارش صدای جنوب  مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس این استان با اشاره به اینکه در ۶ ماه اول سال ۱۴٠۱ هفتاد مدرسه و فضای ورزشی برای مهرماه آماده و به دانش آموزان تحویل داده می شود، گفت: برای ساخت مدرسه روستای تلوندی بخش سرفاریاب با زیربنای ۵۵ متر مربع، ۵ میلیارد ریال اعتبار توسط خانواده نظری از خیران هم استانی پرداخت شده است.
حسینی با بیان اینکه تجهیزات این مدرسه پس از پایان ساختمان در اسرع وقت تامین می شود افزود: برای نوسازی مدارس ساخته شده در دهه شصت که اغلب فرسوده هستند، نیازمند یاری و همت خیران هستیم.
برادر مرحومه 
آزیتا نظری که از فرهنگیان پرتلاش شهرستان گچساران بوده هم گفت: با یاری خداوند تا سه ماه آینده مدرسه تکمیل و به دانش آموزان این روستا اهداء می شود.
عابد کیش مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام با بیان اینکه تعداد زیادی مدرسه فرسوده در سطح شهرستان و بخش داریم از مسئولان در دولت و خیران خواست تا زمینه حضور و تحصیل دانش آموزان در فضا‌های نوساز، ایمن و بانشاط را فراهم آورند.
حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب  هم ساخت مدرسه و مسجد را از با ارزش‌ترین و بهترین کارها‌ی خیری دانست که به یادگار خواهند ماند و برکات و آثار معنوی زیادی برای انسان در عالم پس از مرگ خواهند داشت.
گفتنی است در این برنامه خانواده‌های نیکوکار نظری پور و دستفال، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان، مدیر آموزش و پرورش و برخی مسئولین شهرستانی، امام جمعه و مسئول نمایندگی آموزش و پرورش سرفاریاب و برخی اعضای شورای اداری و شورای اسلامی حضور داشتند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت