پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 مهر 1401 ساعت 08:07:: شناسه خبر: 126317

حضور روحانیون در کلانتری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد باعث کاهش جرم شده

حجت السلام والمسلمین مهدی تیموری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت : رسالت اصلی ناجا حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، تامین امنیت ،ایجاد جو ارام برای مردم است و  هرجا نیروی انتظامی حضور پیدا کرده امنیت برقرار شده است . وی اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است که فرماندهان و مدیران این […]

حجت السلام والمسلمین مهدی تیموری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت : رسالت اصلی ناجا حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، تامین امنیت ،ایجاد جو ارام برای مردم است و  هرجا نیروی انتظامی حضور پیدا کرده امنیت برقرار شده است .

وی اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است که فرماندهان و مدیران این نیرو از آحاد کارکنان خدوم پلیس از مرز تا مرکز قدرشناسی کنند.

تیموری خاطرنشان کرد: در راستای تدابیر مقام معظم رهبری   از طرح حضور روحانیون در کلانتری‌های این استان به عنوان مشاور خبر داد و گفت خوشبختانه این طرح به کاهش جرایم  منجر شده است. این افراد نقش تربیتی و صیانتی از رفتار عمل کارکنان کلانتری دارند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه  و بویراحمد  افزود : پرسنل فراجا باید با اقدام جهادی در خدمت کشور و استان باشند و از حالت روزمرگی خارج شوند و در عین حال به هم نوع خود احترام بگذارند.

تیموری فزود : عقیدتی سیاسی فراجا در راستای جهاد تبیین برنامه های مذهبی ،تولید محتوا در فضای مجازی ، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ، ترویج فرهنگ ایثار ، آموزش های متعدد مذهبی و قرانی و همچنین برنامه های متنوع در فضای مجازی تهیه و در اختیار یگانها و نیروها قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد:اعزام کارکنان فراجا  و سفرهای زیارتی در کشور به همراه کمک هزینه سفر ، برگزاری دوره  طرح ولایت از برنامه های عقیدتی سیاسی فراجا می باشد. و در بحث جلسات انس با قران بیش از ۱۸۰ جلسه داشته ایم که بالغ بر ۵۰ محفل انس با قرآن کریم ودر مناسبت های ملی مذهبی نیز سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان  که بالغ بر ۹۰ مراسم بوده حضور کاملی داشته است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت