پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 مهر 1401 ساعت 18:07:: شناسه خبر: 126647

صدای جنوب گزارش می دهد:

چرا نقد دلسوزانه مدیرکل آموزش وپرورش استان توسط امام جمعه دهدشت به مذاق برخی افراد خوش نیامد؟

نقد دلسوزانه امام جمعه دهدشت به مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با واکنش عجیب برخی قلم بدستان همراه شد که بنا دارند با انتشار برخی مطالب سطحی جلوی هر نوع نقدی به عملکرد مسئولان آموزش وپرورش گرفته شود، رویه ای که غلط است و نتیجه ای نخواهد داشت و نیاز است حسنعلی عزت خواه از این افراد دوری نماید.

صدای جنوب:

صدای جنوب گزارش می دهد:

چرا نقد دلسوزانه مدیرکل آموزش وپرورش استان توسط امام جمعه دهدشت به مذاق برخی افراد خوش نیامد؟

نقد مدیرکل آموزش وپرورش استان توسط امام جمعه دهدشت در بازه زمانی آغازبکار مدارس وفعالیت  فرهنگیان موهبتی برای خیل عظیم این قشر است که سالها خودرا در دایره مدیران بالادستی وبله قربان گوی تصمیم گیران جناحی و سیاسی گرفتار می بینند. این نقد آنچنان کارسازاست که پیاده نظام های آقای مدیرکل که بعضا خود ، رسالت خبرنگاری و معلمی نیزدارند موضع گیری ائمه جمعه (اشاره تلویحی به امام جمعه دهدشت)را غیرتخصصی می دانند و تریبون مقدس امام جمعه رابه خیال خودشان نسخه پیچ معرفی می کنند تا شاید از سایه انتشار مطالب نادرست برای خود توشه ای در این بین از مدیر مافوق خود بیابند.

اما بیان سخنان دلسوزانه امام جمعه دهدشت ونقد راهگشا و هشدار قاطع وی برای ترمیم بدنه آموزش وپرورش و ساختار سازی جدید و دور کردن این نهاد از دخالت سیاسیون تنها از دید افرادی شر تعریف می شود که در این چند سال زبان و نگاه خود را بسته و احیانا همراه تمامی اتفاقات تلخ در آموزش وپرورش گام برداشته اند.

اگر تریبون نمازجمعه صدای مردم نباشد و مشکلات را بیان نکند و همانند برخی افراد از کنار مشکلات بگذرد ،قطعا قلم فرسایان نخواهند نوشت که مگر کسی در کهگیلویه محروم نیست ازلزوم سروسامان دادن به سرنوشت بیش از۱۹هزار دانش اموز سخن بگوید؟!ویا نخواهند گفت:چرا سیاسی زدگی مثل موریانه آموزش وپرورش را مورد حمله قرارداده و برای انتخاب یک مدیر مراد، فرصت را از نخبگان و شایسته گان گرفته است؟!

قطعا آنچه مسلم است جایگاه نمازجمعه ونقش برجسته حجت الاسلام وحدانی فر در تریبون نماز جمعه کهگیلویه می باشد که در تراز یک امام جمعه مردمی وانقلابی، زبان یک شهرستان وحتی استان شده و علم مبارزه با محرومیت وتبعیض و سیاست زدگی را برداشته و با کارنامه ای درخشان در تحرک پذیری به پروژه های عمرانی،فرهنگی واقتصادی در همراهی و همکاری با مسئولان استانی و شهرستانی بویژه استاندار و  نماینده مردم در مجلس نمره قبولی گرفته است.

 

نظرات

  1. ناشناس گفت:

    درود بردانشمند وزبان گویا کهگیلویه بزرگ حاج آقا وحدان اصل

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت