پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 مهر 1401 ساعت 17:07:: شناسه خبر: 126751

کهگیلویه وبویراحمد باز هم در رتبه‌های آخر پرداخت وام ازدواج/ضرورت نظارت و برخورد با بانک‌های متخلف

صدای جنوب: امام جمعه دهدشت با بیان اینکه کهگیلویه وبویراحمد باز هم در رتبه‌های آخر پرداخت وام ازدواج قرار گرفته است گفت: بنگاه‌داری و عدم پرداخت تسهیلات به مردم از دلایل اقتصاد ضعیف استان به شمار می‌‌آید و باید با بانک‌های متخلف برخورد شود. حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت در […]

صدای جنوب:

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه کهگیلویه وبویراحمد باز هم در رتبه‌های آخر پرداخت وام ازدواج قرار گرفته است گفت: بنگاه‌داری و عدم پرداخت تسهیلات به مردم از دلایل اقتصاد ضعیف استان به شمار می‌‌آید و باید با بانک‌های متخلف برخورد شود.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت در باب اهمیت جایگاه نماز جمعه اظهار کرد: اگر کسی نماز جمعه بگذارد ثواب حج مقبول برای او دارد.

امام جمعه دهدشت گفت: نماز جمعه مستحب نیست بلکه واجب تأخیری است و باید تلاش شود در این فریضه الهی حضور پیدا کنیم.

وی ضمن تبریک ولادت با سعادت پیامبر اسلام و امام صادق (ع) گفت: پیامبر اسلام با آمدنشان مواهب زیادی از جمله قرآن، خُلق عظیم و فضل عظیم برای انسان‌ها به همراه آوردند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بیان کرد: امروز مذهب شیعه و اسلام مدیون امام صادق(ع) است و در روایت آمده تا چهار هزار شاگرد پای مکتب امام می‌نشستند.

امام جمعه دهدشت با توجه به مسائل اخیر کشور خواستار جهاد تبیین و آگاه‌سازی نسل جوان نسبت به خطرات طراحی شده دشمن از بزرگان، فعالان سیاسی، روحانیت، اساتید دانشگاه و همه فعالان اجتماعی شد.

وی افزود: کسانی که عاقلانه به میدان می‌آیند و با دشمن همکاری می‌کنند، قوه قضائیه باید اشد مجازات را برای آن‌ها در نظر بگیرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزایش حقوق کارمندان را یادآورشد و ضمن تشکر از این اقدام، خواستار نگاه ویژه دولت برای سال‌های آینده در این راستا شد.

امام جمعه دهدشت گفت: اخیرا معاون ورزش و جوانان اعلا کرد که در رابطه با وام ازدواج کدام استان‌ها در چه رتبه‌ای هستند که باز هم مثل همیشه استان ما در میان سه استان آخر قرار دارد که این باعث تاسف است.

وی افزود: چرا سیستم بانکی استان ما این گونه است که در وام ازدواج، اشتغال، تولید و مسکن در رتبه‌های آخر هستیم؟ جوان از کدام منبع به دنبال ازدواج باشد؟ کسانی که وظیفه نظارتی دارند فکری کنند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر مسئله لاینحل ضمانت بانکی را یادآور شد و گفت: هر کارمند و رئیس بانکی برای خود نسخه تجویز می‌کند، این دیگر مسئله ملی نیست، چه کسی باید آن را حل کند؟ علت عدم همکاری چیست؟

وی خطاب به مسؤولان استانی گفت: شما را دعوت می‌کنم بازدید نامحسوس از بانک‌ها داشته باشید تا ببینید چه قدر به مردم بی‌‌تفاوتی می‌شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: گاهی حتی برای یک استعلام ساده سه روز وقت مردم را می‌گیرند؟ فکری به حال این مسئله شود.

وی با بیان این که چرا همیشه در رتبه‌های آخر قرار داریم، یکی از دلایل اقتصاد ضعیف استان را بنگاه‌داری و عدم پرداخت تسهیلات به مردم دانست و خواستار نظارت مسئولان استانی و برخورد با بانک‌های متخلف شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت