پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 مهر 1401 ساعت 17:07:: شناسه خبر: 126792

برنامه های سازمان جهاد کشاورزی برای تولید حداکثری محصولات در کوتاه مدت/اجرای طرح‌های ترکیبی برای توسعه بخش اقتصادی استان

صدای جنوب: رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای برقراری امنیت و اقتدار غذایی و تامین کالاهای اساسی مردم، جهاد کشاورزی برنامه دارد که در کوتاه مدت حداکثر تولید را داشه باشیم. سید علی معتمدی دربازدید از طرح های اقتصادی استان بیان کرد: سیاستی که در حوزه تولید گوشت قرمز داریم این […]

صدای جنوب:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای برقراری امنیت و اقتدار غذایی و تامین کالاهای اساسی مردم، جهاد کشاورزی برنامه دارد که در کوتاه مدت حداکثر تولید را داشه باشیم.

سید علی معتمدی دربازدید از طرح های اقتصادی استان بیان کرد: سیاستی که در حوزه تولید گوشت قرمز داریم این است که علاوه بر دام‌های داشتی که در طبیعت پرورش می‌یابند دامپروری‌ها به سمتی بروند که در کوتاه‌ترین زمان حداکثر تولید را داشته باشیم که در این زمینه دو سیاست علمی دانش‌بنیان را پیگیری می‌کنیم.

وی گفت از طریق دامپروری داشتی، اصلاح نژاد دام و بومی‌سازی پرورش نژاد رومانوف دنبال این هستیم که یک بره در فاصله ۹۰ تا ۱۲۰ روز به نتیجه برسد و حداکثر تولید گوشت قرمز را در سطح یک دامپروری داشته باشیم.

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم در این بازدید از اجرای طرح‌های ترکیبی تلفیقی از بخش کشاورزی، دامپروری و گردشگری در سطح استان خبر داد.

سید احسان عسکری  گفت: از یک طرح ترکیبی، تلفیقی از گردشگری، کشاورزی و دامپروری بازدید که در هر سه حوزه اتفاقات و تحولات قابل قبولی انجام گرفته و قرار شد در یک مجموعه ۳۰ هکتاری طرح گردشگری ممتازی احداث شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حوزه دامپروری پرورش نژاد رومانوف در دستور کار است و در حوزه کشاورزی ۲۵ هکتار نهال کاری انجام شده است.

وی ادامه داد: از این قبیل کارها در برنامه‌های استان تدارک دیدیم و شرایط توسعه اقتصادی در آینده بسیار مناسب و قابل قبول است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت