پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مهر 1401 ساعت 19:07:: شناسه خبر: 126821

کسب رتبه برتر کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی

در جشنواره شهید رجایی و در محور شاخص‌های عمومی و اختصاصی، کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان یکی از دستگاه‌های برتر معرفی شد.

مراسم تجلیل و تقدیر از برگزیدگان خدمت جشنواره شهید رجایی با حضور استاندار و معاونین استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مدیران و رؤسای ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان  کهگیلویه و بویراحمد در ارزیابی عملکرد در شاخص‌های اختصاصی جشنواره شهید رجایی رتبه برتر را کسب کرد.

جشنواره استانی شهید رجایی هرساله با هدف ارزیابی عملکرد ادارات برگزار می‌شود و از دستگاه‌های اجرایی برگزیده تقدیر می‌شود.

انتخاب دستگاه‌های برتر از بین سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های وابسته و تابعه که بالاترین امتیاز را در مجموع دو بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی کسب نمایند، صورت می‌گیرد

کمیته امداد امام خمینی   (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد  به  در ارزیابی عملکرد در شاخص‌های اختصاصی جشنواره شهید رجایی رتبه برتر را کسب کرد.

در این مراسم لوح تقدیر و تندیس جشنواره در بخش شاخص‌های عمومی و اختصاصی دستگاه‌های برتر استانی از طرف استاندار و رئیس جشنواره به جناب  دکتر مبشری  مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت