پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مهر 1401 ساعت 20:07:: شناسه خبر: 126825

گزارش نخستین نشست خبری رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه

رئیس جدید اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه درنخستین نشست خبری خود،بر حمایت از خبرنگاران فعال خبرداد.

صدای جنوب:

عبدالکریم عبودی در نشست خبری با خبرنگاران از رسانه‌ها به عنوان مبلغان واقعی جامعه نام برد و اظهار کرد: اولین رسالت خبرنگاران آگاهی‌بخشی فرهنگی و مطالبه‌گری از مسئولان است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه تعداد انجمن‌های فرهنگی_ هنری شهرستان را شامل ۱۵ انجمن عنوان و تصریح کرد: برخی از این انجمن‌ها فعال، غیرفعال و نیمه فعال هستند و بنای ما بر این است کسانی که مهلت انتخابات آن‌ها تمام شده را مجدد برگزار و فعال کنیم.

 

وی افزود: انجمن‌ها باید نیروسازی در آن‌ها شکل بگیرد و آن‌ها را گسترش دهیم.

 

عبودی یکی از برنامه‌های خود را بحث آموزش برای تمام انجمن‌ها عنوان و بیان کرد: با همفکری رسانه‌ها و دعوت از اساتید خوب کشور، کارگاه آموزش خبرنگاری را در شهرستان برگزار خواهیم کرد.

.

 

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و انعکاس خبر در جامعه گفت: شما خبرنگاران رابطان بین مردم و مسئولینی هستید که باید مشکلات مردم را برطرف و در واقع همان آگاهی بخشی فرهنگ انجام شود.

 

عبودی با بیان اینکه شغل خبرنگاری شغلی بدون درآمد است، تصریح کرد: سرعت در ارسال خبر با دقت، ظرافت خاص و توجه به واقعیت‌ها انجام شود.

 

عبودی داشتن اطلاعات در حوزه فرهنگ و هنر را یک ضرورت دانست و گفت: مطالعه و کتاب خوانی برای پیشرفت کار و سطح آگاهی لازم است.

 

وی یکی از اهداف اصلی مدیریت خود در حوزه فرهنگ و هنر را آموزش عنوان و خاطر نشان کرد: این کار را سر لوحه خود قرار خواهم داد.

 

عبودی افزود: با تعامل بین دستگاه‌های خدمات رسان و حوزه فرهنگ و هنر واقعیت‌ها را بدرستی بیان کنید و با شجاعت از چیزی نترسید و برای خدا قلم بزنید.

وی بر پایش خبرنگاران تاکید کرد وگفت:بنای ما توجه به خبرنگارانی است که فعال هستند و بدون هیچگونه چشم داشتی رسالت خود را همواره انجام می دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت