پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 آبان 1401 ساعت 09:08:: شناسه خبر: 127003

راه اندازی بخش هایی از بیمارستان نرگسی گچساران

جذب نیرو در بیمارستان نرگسی طبق مقررات و قانون، از طریق آزمون انجام می گیرد.

به گزارش صدای جنوب ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حاشیه راه اندازی بیمارستان نرگسی گچساران گفت: بیمارستان ۱۴۴ تخت خوابی نرگسی در آبان ماه سال ۹۹ افتتاح شد ولی برخی از بخش های این بیمارستان آمادگی پذیرش بیماران را نداشت.
دکتر غلام نژاد افزود: امروز بخش‌های آزمایشگاه، اتفاقات، رادیولوژی، بخش سرپایی و انتقال بخش داخلی شامل عفونی و نورولوژی، بیمارستان نرگسی گچساران راه اندازی شد.
وی گفت: در آینده نزدیک با تامین اعتبار مورد نیاز بخش‌های تخصصی در این بیمارستان راه اندازه می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: جذب نیرو در این بیمارستان طبق قوانین کشوری و به صورت آزمون انجام خواهد شد و در آینده نزدیک این آزمون طبق قوانین برگزار می‌شود.
وی افزود: در حال حاضر از پرستاران طرحی و تمدید طرح و نیرو‌هایی که از برخی بخش‌ها در بیمارستان رجایی انتقال پیدا خواهند کرد، برای خدمت در این بیمارستان نرگسی استفاده می‌شود.
دکتر غلام نژاد افزود: تاکنون هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال برای این بیمارستان هزینه شد
وی با بیان اینکه کار ساخت این بیمارستان واقع در میدان نرگسی دوگنبدان از مرداد ماه ۹۳ آغاز شد، ابراز داشت: بیمارستان تختخوابی نرگسی در زمینی به مساحت چهار هکتار و زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع با زیربنای ۱۱ هزار متر مربع در ۵ طبقه و ۲ بلوک ساخته شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اضافه کرد: این بیمارستان دارای بخش‌های اورژانس با ۲۵ تخت، درمانگاه، «سی سی یو» با چهار تخت، ۶ تخت «آی سی یو»، بستری جراحی، بستری داخلی، زنان، کودکان و جراحی است

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت