پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 آبان 1401 ساعت 17:08:: شناسه خبر: 127042

راهبرد جمهوری اسلامی مبنی بر سرکوب تروریست ها از مبداء (سوریه و عراق) کاملا درست و دقیق طراحی شده بود

به گزارش صدای جنوب ازچرام، حجت‌الاسلام نورالله افشار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چرام با توجه حوادث اخیر  کشور و نقش دشمنان گفت: طرح و برنامه‌ریزی اسرائیلی‎ها برای ایجاد اغتشاش در ایران این بود که این برنامه با دو موضوع «حجاب» و «مسائل معیشتی» از مهرماه شروع شود و حتی در این […]

به گزارش صدای جنوب ازچرام، حجت‌الاسلام نورالله افشار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چرام با توجه حوادث اخیر  کشور و نقش دشمنان گفت: طرح و برنامه‌ریزی اسرائیلی‎ها برای ایجاد اغتشاش در ایران این بود که این برنامه با دو موضوع «حجاب» و «مسائل معیشتی» از مهرماه شروع شود و حتی در این طرح، یگان‌ها را هم مشخص کرده بودند.
حجت الاسلام افشار بیان کرد: جریان‌های کم اعتقاد به مبانی دینی در دانشگاه‌ها موضوع حجاب و جریان‌های فتنه‌گر مسائل معیشتی را مطرح کنند و موضوع را از دانشگاه‌ها شروع کنند و به میان فرهنگیان و سپس میان سایر اقشار ببرند تا به این ترتیب، موضوع را از «قشری» به «قومی» و از قومی هم به «مذهبی» تبدیل کنند و در انتها هم حمله به مراکز حساس را انجام دهند.
وی تصریح کرد: بحث «حجاب» در ایران نمی‌تواند دست‌مایه یک شورش موفق علیه نظام و ارزش‌های آن گردد و یکی از مهم‌ترین نقطه ضعف‌های دشمن در آشوب‌های اخیر، این بود که از حجاب شروع کرد.
امام جمعه چرام گفت: ایجاد اغتشاش و تنش با موضوع زنان نیز در جمهوری اسلامی به سرانجام نمی‌رسد و خود به نقطه ضعف دشمن در طراحی توطئه تبدیل می‌شود.
حجت الاسلام افشار گفت: طبق یک نظرسنجی بیش از  ۸۰ درصد بانوان در نظرسنجی گفته‌اند به حجاب اعتقاد دارند و بیش از ۷۰ درصد گفته‌اند حتی در میهمانی‌های خانوادگی روسری خود را حفظ می‌کنند.
وی افزود: در باب حادثه شیراز گروه تروریستی داعش رسما مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفته است.
وی تصریح کرد: بدون شک میان آنچه در سیستان و بلوچستان، کردستان، شمال عراق، برلین و جاهای دیگر اتفاق افتاد با حادثه شیراز یک رابطه مستقیم و بلافصل وجود دارد.

امام جمعه چرام گفت: بی تردید این‌ حمله تروریستی در چهارچوب راهبرد محور غربی، عبری، عربی و بن سلمان و منافقین و کومله برای کشانیدن درون ایران به جنگ و سپس تجزیه ایران انجام گرفته است.
وی افزود: بیانیه سپاه پاسداران پس از این حادثه نشان می‌دهد که قصد دارد آمران و طراحان آن را مجازات کند، همان گونه که قبلا گفته شد فرایند تنبیه محور غربی و عبری و سعودی بابت مسائل اخیر ایران و نقش این رژیم در طولانی کردن آشوب ها به زودی آغاز خواهد شد.
وی تصریح کرد: برای یک سوژه با تفکر تکفیری، هرکسی غیر از خود و همفکرانش کافر و سزاوار مرگ هستند، در نتیجه تضعیف امنیت ملی به ضرر ۸۵ میلیون ایرانی است و داعش فرقی میان طرفدار حکومت و مخالف آن نمی بیند و در صورتی که مسلط شوند امنیت عموم مردم به خطر خواهد افتاد.
حجت الاسلام افشار بیان کرد: وفور قاچاق اسلحه در سالهای اخیر، اثر خود را در آشوب های اخیر نشان داد و به نظر می رسد باید تمهیدات جدی تری برای مبارزه با ورود سلاح به داخل کشور در نظرگرفته شود.

وی افزود: وقتی یک نفر تروریست مسلح می تواند از خلاء امنیتی ایجاد شده بر اثر آشوب ها استفاده ببرد و حادثه ای این چنین را صورت دهد، پس اگر حجم زیادی از آنان با ایران هم مرز می شدند چه اتفاقی رخ میداد و ناامنی های پس از آن چگونه می‌شد؟
امام جمعه چرام گفت: در نتیجه به نظر می‌رسد راهبرد جمهوری اسلامی مبنی بر سرکوب تروریست ها از مبداء (سوریه و عراق) کاملا درست و دقیق طراحی شده بود و صدها هزار نفر مانند تروریست امروز حادثه شیراز که خطری برای امنیت ملی ایران و تمام جهان بودند، در سوریه و عراق دفن شدند.
وی افزود: کومله ها که در این حوادث از سربازان محور غربی و عبری شدند بدانند به محض اینکه به لانه هاشون برگردن موشکباران ها از سر گرفته خواهد شد یا باید برای همیشه قید بازگشت به پایگاه هاشون رو بزنند یا باید مرگ رو قبول کنند.

وی افزود: شبکه داعشی اینترنشنال، ساعاتی پس از حمله تروریستی داعش به شیراز صورت گرفت این شبکه گفت: ایران باید مثل یمن و سودان شود!
وی تصریح کرد: دشمنان، ایران را این گونه میخواهند، ایرانی ضعیف پاره پاره و تکه تکه!
اما بهتر است اگر نمی‌دانند بدانند که «آرزوی داشتن ایرانی تجزیه شده را به گور خواهید برد…»
وی افزود: تمام اتفاقات اخیر به ما می‌گوید تمام سیستم‌های امنیتی دشمن دست به دست هم داده‌اند تا ایران را به زانو در بیاورند اما باز هم ما به خدایی توکل می کنیم که ما را تا اینجا داستان آورده است و بعد از این‌ هم پاسدار نگهبان ما خواهد بود. ما به خدای طبس اعتقاد داریم ،ما به خدای فتح خرمشهر و شکست حصر آبادان باور داریم،ما به خدایی که جمهوری اسلامی را در این ۴۳سال حفظ کرده و جزو قدرت های مهم دنیا شده است ایمان داریم و همه شما آرزوی سقوط جمهوری اسلامی را به گور خواهید برد، در قبرهایتان مثل ریگان، کارتر، شارون، سناتور مک کین، صدام، ابوبکر بغدادی و…گرفتار مار و مور خواهید شد و ایران اسلامی قوی ،مستحکم و پولادین به اوج قدرت ادامه می‌دهد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت