پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 آبان 1401 ساعت 18:08:: شناسه خبر: 127531

طرح سوال از وزیر آموزش وپرورش کلید خورد

سید محمد موحد گفت: طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش از روز گذشته به دلیل ضعف در توزیع عدالت آموزشی و امثالهم کلید خورد و تاکنون نیز حدود ۳۰ نفر این طرح را امضا کرده اند.

صدای جنوب:

سید محمد موحددر گفت و گو با خبرنگار خانه ملت ، با اعلام این خبر گفت: طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش از روز گذشته به دلیل ضعف در توزیع عدالت آموزشی و امثالهم کلید خورد و تاکنون نیز حدود ۳۰ نفر این طرح را امضا کرده اند.

 

وی افزود: از دلایل اساسی طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش عدم رعایت توازن و عدالت در تقسیم اعتبارات سازمان نوسازی مدارس و همچنین بی توجهی به عدالت آموزشی و تخصیص اعتبار به مناطق محروم بوده است.

 

نماینده مردم کهکیلویه، بهمنی، چرام و لنده در مجلس بیان کرد: از دیگر مواردی که در طرح سوال از آقای وزیر به آن اشاره شده است بلاتکلیفی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ها است چرا که پس از ۲ ماه از بازگشایی مدارس شاهد این بلاتکلیفی و در حقیقت بی تفاوتی بوده ایم.

 

موحد تاکید کرد: احتمالا امروز طرح سوال به هئیت رئیسه مجلس ارجاع داده شود تا از وزیر برای پاسخگویی به صحن کمیسیون دعوت شود.

 

احتمالا اشاره و منظور نماینده کهگیلویه احتمالا به بلاتکلیفی ادامه دار مدیریت آموزش وپرورش دهدشت در کهگیلویه است که پس از چند ماه همچنان با سرپرست اداره میشود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت