پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 آبان 1401 ساعت 10:08:: شناسه خبر: 127542

انتقاد فرماندار کهگیلویه از مدیران مسکن وشهرسازی

سیدعبدالعزیز موسوی با اشاره به اقدام ملی مسکن مسکن، محرومین و زمینی که در اختیار مجموعه جهاد کشاورزی قرار گرفته است گفت: هیچ کدام از این محل ها امکانات اولیه را ندارند و در محروم ترین نقاط کشور نیز با چنین مشکلاتی روبرو نیستیم

صدای جنوب:

سید عبدالعزیز موسوی فرماندار عصر امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان با تقدیر از مدیران و اصحاب رسانه حاضر از مدیران غایب در جلسه بشدت انتقاد کرد و افزود: از مدیرانی که حتی عرضه هماهنگی هم نداشته اند به شدت گله مند هستم.

وی تصریح کرد: اگر ما قبول داریم که در یک نظام علوی و شیعه دارای دموکراسی دینی در حال زندگی هستیم هرگز نباید مدیران در مقابل مردم تکبر و غرور داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه گفت: ما به اعتبار این مردم بر روی صندلی ها مدیریت نشسته ایم و نباید هر گونه که دلمان خواست رفتار کنیم و کاری جز نوکری برای مردم نخواهیم داشت.

وی حوزه مسکن شهرستان کهگیلویه را مملوء از مشکلات و چالش خواند و گفت:وقتی یک مدیر حاضر نمی شود بعد از یک سال پای درددل مردم در جلسه شورای مسکن بنشیند نشانه ای از ضعف مدیریتی است.

موسوی با بیان اینکه شعار دولت سیزدهم «دولت مردمی» است تاکید کرد:یکی از اصل های اساسی این شعار در بین مردم بودن است ولی بعضی افراد به آن توجه ندارن و حتی وعده رئیس جمهور در مورد ساخت مسکن با بی تعهدی این افراد خطر می افتد.

وی با اشاره به مشکلات عظیم مردم در حوزه مسکن شهرستان کهگیلویه گفت: بخواهیم کت و شلوار مان و کفش مان خاکی نشود هنر نیست آقای مدیر باید پا به پای مردم حرکت کنیم.

موسوی با اشاره به اقدام ملی مسکن مسکن، محرومین و زمینی که در اختیار مجموعه جهاد کشاورزی قرار گرفته است گفت: هیچ کدام از این محل ها امکانات اولیه را ندارند و در محروم ترین نقاط کشور نیز با چنین مشکلاتی روبرو نیستیم.

وی گفت: مدیری که حاضر نیست بعد از یکسال در جلسه مسکن یک شهرستان ۱۳۲ هزار نفری شرکت کند و مشکلات مردم را بشنود مشخص است که درد مردم را برایش اهمیتی ندارد.

موسوی مشکلات مسکن مهر دهدشت را تمام نشدنی عنوان کرد و گفت: متاسفانه مشکلات مسکن مهر در تمام کشور در حال پایان است ولی در این شهرستان هنوز اندر خم یک کوچه و عدم امکانات اولیه است.

گفتنی است فرماندار کهگیلویه در ابتدای جلسه مدیر آب و فاضلاب شهرستان کهگیلویه را به جلسه راه نداد و اعلام کرد هر اداره ای که مدیرکل و یا معاون آن در جلسه حضور ندارند مدیر شهرستان باید از جلسه خارج شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت