پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آبان 1401 ساعت 09:08:: شناسه خبر: 127835

کیان، آرشام، علی اصغر و فرار به جلوی کودک کش‌ها

رژیم کودک کش واژه ای است که به واسطه جنایت‌های صهیونیست‌ها آنها را روز به روز در بین ملت‌ها منفورتر و منزوی تر کرده است.

به گزارش صدای جنوب   “رژیم کودک کش” واژه ای است که به واسطه جنایت‌های صهیونیست‌ها آنها را روز به روز در بین ملت‌ها منفورتر و منزوی تر کرده است.
حالا در اغتشاشات اخیر واکنش‌های هیستریک آنها نشان می دهد چقدر از این عنوان عصبانید.
رسانه های مرتبط با آنها به سردمداری بی بی سی از ابتدای اغتشاشات تلاش دارند اعلام کنند که جمهوری اسلامی در حال کشتار کودکان است.

آنها در ماجرای عملیات تروریستی شاهچراغ ابتدا اعلام کردند که این عملیات که دو کودک هم در آن به شهادت رسیدند توسط جمهوری اسلامی انجام شده اما کمی بعد داعش اسناد و مدارک اقدام تروریستی خود را منتشر کرد

در ماجرای ایذه نیز بلافاصله اعلام کردند یک کودک به نام *کیان پیر ملک” توسط جمهوری اسلامی کشته شده است. گویی آنکه این کودک ۹ ساله از قبل تحت تعقیب جمهوری اسلامی بوده و حالا در یک فرصت موفق به کشتن وی شده است!

این ادعای مضحک که توسط صفحات و رسانه های مرتبط با رژیم اشغالگر قدس به صورت غیر طبیعی تکرار می شود در حالی است که به این سوال پاسخ داده نمی شود که چه کسی از کشتن افراد و کودکان سود می برد؟
چرا جمهوری اسلامی که به مماشات بیش از اندازه با اغتشاشگران متهم است باید کودکان معصوم را بکشد؟ چه کسی و چه جریانی از چنین اقدامی سود می برد؟
پاسخ واضح است. افرادی که تا کنون سوژه شان کشته سازی از دختران جوان بوده است الان سطح بالاتری از تحریک برای زنده نگهداشتن اغتشاشات را نیاز دارند و چه کسی بهتر از کودکان!
این تروریستها و رسانه های آنها در همین ۲ ماه گذشته بارها نشان داده اند به خون و کشتار افراد برای تحریک عواطف نیاز مبرم دارند و البته سابقه آنها نشان می دهد کشتن افراد بیگناه نظیر زنان و کودکان برایشان کاملا عادی است چراکه در باور آنها هدف وسیله را توجیه می کند!

منبع فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت