پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 آذر 1401 ساعت 22:09:: شناسه خبر: 128410

کارآفرینان و تولید کنندگان البسه اسلامی مورد حمایت قرار می‌گیرند

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور گفت: تولید کنندگان البسه و پوشاک اسلامی مورد حمایت قرار می‌گیرند

زینب اختری در نشست با دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه یاسوج با اشاره به اینکه دولت از روحیه مطالبه‌گری که در جامعه وجود دارد، استقبال می‌کند، گفت: زنان ایرانی در حوزه‌های مختلف در حال فعالیت هستند و ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای دارند که نباید دست کم گرفته شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور با اشاره به اینکه ۷ کارگروه در حوزه زنان و خانواده تشکیل شده که هر کدام طرح و برنامه‌هایی دارند، افزود: سلامت زنان به ویژه در مناطق روستایی و دورافتاده موضوع مهمی است که با دعوت از تیم‌های پزشکی جهادی می‌توان این دغدغه را رفع کرد.
وی در خصوص دغدغه دانشجویان پیرامون مشکلات و کمبودها گفت: تنها کمبودها و مشکلات دیده نشود بلکه به توانمندی‌ها هم توجه شود برای مثال مراکز روانشناسی هم در دانشگاه و هم در بیرون از این محیط ایجاد شده اما مورد استقبال واقع نمی‌شوند.
دکتر اختری در خصوص مشکلات پارک‌های بانوان مطرح شده در این نشست گفت: دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد ۲۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پارک بانوان اعتبار جذب کرده تا مشکلات و دغدغه‌ها در این زمینه رفع شود.
مدیرکل زنان و خانواده وزارت کشور با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند نقاط قوت ما را به نقاط ضعف تبدیل کند، گفت: فراموش نکنیم که زن در جایگاه والایی قرار دارد.
وی در خصوص انتقاد دانشجویان از وضعیت پوشاک‌ و البسه‌ای که در سطح بازار است، گفت: این موضوع در وزارت کشور در دست بررسی است البته از فعالان و کارآفرینان در حوزه تولید پوشاک و البسه اسلامی حمایت می‌شود و متقاضیان در استان کهگیلویه و بویراحمد که در این زمینه دارای طرح و ایده هستند، می‌توانند به حوزه امور زنان و خانواده استانداری استان مراجعه کنند.
عاطفه‌السادات مدبرنژاد مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم از تشکیل هیات اندیشه‌ورز در حوزه زنان و خانواده در استان خبر داد و گفت: از دانشجویان در این هیات اندیشه‌ورز استفاده می‌کنیم تا کار در حوزه زنان تشکیلاتی دنبال شود.
در این نشست، دانشجویان دغدغه‌ها، مسائل و مشکلات حوزه زنان را مطرح و خواستار توجه جدی به مشکلات زنان از جمله زنان سرپرست خانواده شدند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت