پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 آذر 1401 ساعت 23:09:: شناسه خبر: 128611

کارگاه آموزشی اکوسیستم نوآوری و فناوری به همت آموزش و پرورش کهگیلویه و مرکز رشد دهدشت برگزار شد+تصاویر

  کارگاه آموزشی آشنایی با اکوسیستم نوآوری و فناوری (پارک علم و فناوری و مراکز رشد) به همت آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه و مرکز رشد واحد های فناور دهدشت برگزار شد. به گزارش صدای جنوب؛این کارگاه آموزشی که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت برگزار گردید با استقبال باشکوه فرهنگیان شهرستان کهگیلویه […]

 

کارگاه آموزشی آشنایی با اکوسیستم نوآوری و فناوری (پارک علم و فناوری و مراکز رشد) به همت آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه و مرکز رشد واحد های فناور دهدشت برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب؛این کارگاه آموزشی که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت برگزار گردید با استقبال باشکوه فرهنگیان شهرستان کهگیلویه مواجه و قریب به ۲۵۰ نفر در آن ثبت نام نمودند.

در این نشست تعاملی، جهت ترویج بیشتر و بهتر فرهنگ نوآوری و آشنایی جامعه ی فرهنگیان شهرستان، ابتدا به معرفی بازیگران مهم اکوسیستم نوآوری و فناوری خصوصا استارتاپ، پارک علم و فناوری و مرکز رشد پرداخته شده، در ادامه به طور مفصل خدمات پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد و مرکز رشد واحد ها فناور دهدشت که وابسته به این پارک می باشد ارائه گردید.

گفتنی است شهریار جمالی، نماینده ی پارک علم و فناوری در این کارگاه سخنران تخصصی بودند، ایشان به اهمیت این مرکز در حمایت از افراد صاحب ایده و نخبه شهرستان های چهارگانه اشاره کردند و با ارائه محصولات و خدمات شرکت های موفق در مرکز رشد واحد های فناور دهدشت از فرهنگیان خواستند سفیر مرکز رشد در جامعه باشند و افراد مستعد را به این عنصر پویا هدایت نمایند.

وی اضافه نمود، امروز مرکز رشد به منظورحمایت از تمامی افراد صاحب ایده در شهرستان آمادگی لازم را دارد و آنها را از ابتدای تبدیل شدن ایده به محصول ویا خدمت تا زمان تجاری سازی و تولید انبوه همراهی می کند، بدون آنکه در درآمد شرکت ها انتفاعی داشته باشد.

جمالی در پایان این کارگاه، ضمن تشکر از توجه آموزش و پرورش شهرستان و همکاری دانشگاه آزاد دهدشت، همت مدیریت جدید پارک علم و فناوری استان درتوسعه مرکز رشد دهدشت و افزایش شرکت های فناور و دانش بنیان در این شهرستان را ستودتی خواند و اضافه نمود مرکز رشد دهدشت آماده ی حمایت از تمامی مخاطبین مربوطه در شهرستان ها کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده می باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت