پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 آذر 1401 ساعت 14:09:: شناسه خبر: 128625

خطیب جمعه چرام:سدآبریزمطالبه جدی مردم است

به گزارش صدای جنوب، حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار در خطبه های این هفته چرام با بیان اینکه سد آبریز می‌تواند اشتغال و توسعه را به شهرستان چرام بیاورد گفت: این سد دشت های تشنه برخی از شهرستان های کهگیلویه بزرگ را سیراب خواهد کرد و خانواده ها از طریق کشاورزی وضع مادی خویش […]

به گزارش صدای جنوب، حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار در خطبه های این هفته چرام با بیان اینکه سد آبریز می‌تواند اشتغال و توسعه را به شهرستان چرام بیاورد گفت: این سد دشت های تشنه برخی از شهرستان های کهگیلویه بزرگ را سیراب خواهد کرد و خانواده ها از طریق کشاورزی وضع مادی خویش را تامین کنند.

 

 

وی افزود: مسئولان و متولیان استان اگر آبریز احداث شود ، دیگر نیاز نیست زنان و دختران کهگیلویه بزرگ برای گوچه چینی به خوزستان بروند و خطرات جاده را به جان بخرند.

 

خطیب جمعه چرام بیان نمود: سوال افکار عمومی از مسولین محترم استانی و شهرستانی این است که چه اقدامی در زمین سد آبریز کرده اید؟ امروز تریبون نماز جمعه صدای مظلومیت زنان و دخترانی هست که برای امرار معاش باید در بهبهان گوچه چینی کنند.

 

 

افشار تصریح کرد: مسئولین با بیان اینکه چه اقدامی درباره سد آبریز کرده اند جوابگو باشند.اگر سد آبریز احداث شود مردم دعاگوی شما خواهند بود.و بهترین هدیه را به مردم خواهید داد و جوانان ما برای کار به استان های دیگر نخواهند رفت.

 

خطیب جمعه چرام گفت: اگر آبریز احداث شود و آب این سد به زمین های حاصل خیز چرام برسد بسیاری از نیازهای این شهرستان در اشتغال و توسعه پایدار و بهبود شرایط اقتصادی تاثیر جدی خواهد داشت.

 

 

وی افزود: کسانی که از الان در جلسات محرمانه مشورتی انتخابات سال آینده مجلس با هم به شور می نشینند اگر به دنبال رای مردم این شهرستان هستید سد آبریز مطالبه جدی مردم است.برنامه ی جدی شما برای آبریز چیست؟

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت