پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 آذر 1401 ساعت 08:09:: شناسه خبر: 128999

نظارت مستقیم رییس سازمان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بر اجرای طرح جهش تولید در دیمزارهای استان

کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۸۳ درصد از تعهدات خود در طرح جهش تولید در دیمزارها را اجرا نموده است.

صدای جنوب:

به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، این استان تاکنون ۸۳ درصد از تعهدات خود در طرح جهش تولید در دیمزارها را اجرا نموده است. به علاوه پیشرفت خوبی در شرایط مختلفی که به عنوان شاخصه های اصلی مطرح شده بود انجام گرفته است.

سید علی معتمدی پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب در جلسه هفتگی جهش تولید در دیمزارها که به صورت وبیناری در سراسر کشور تشکیل شد، افزود: انسجام، اتحاد و همدلی بسیار خوبی بین قسمتهای مختلف این طرح اعم از ستاد اجرایی فرمان امام، ناظرین، نمایندگان تمام واحدهای سازمان و کارشناسان وجود دارد و همه در تلاش هستند که این طرح به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

وی حضور نمایندگان تمام بخشها در جلسه مذکور را گواه این سخن خود آورد. و ادامه داد: خود شخصا و روزانه پیشرفت جز به جز کارشناسان را رصد می کند و به طور مستقیم در جریان لحظه ای کار آنان قرار داد.

معتمدی پور در ادامه به بیان مشکل سوسک سیاه گندم در مناطقی گرمسیری استان و همچنین مسائلی در پرداخت تسهیلات برای تآمین ادوات از طرف بانک ملی پرداخت.

وی در پایان نوید داد که با توجه به فرهنگ سازی و فعالیتهای آموزشی که در استان انجام گرفته احتمال افزایش سطح اجرا در استان وجود دارد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت