پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 آذر 1401 ساعت 13:09:: شناسه خبر: 129062

دستگیری سارق مامورنما در لباس مامورین فراجا

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری فردی که با لباس مامورین فراجا اقدام به سرقت می نمود خبر داد.

صدای جنوب:
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری فردی که با لباس مامورین فراجا اقدام به سرقت می نمود خبر داد.
سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی ناشناس با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با لباس پلیس اقدام به اخاذی و سرقت طلاجات در سطح استان می نماید موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود طی بررسی مأمورین مشخص گردید متهم در جلوی طلافروشی‌ها و خیابانهای شهر دهدشت اقدام به تردد و شناسایی کودکان خردسال می نموده و سپس با ترفندهای خاص مجرمانه و استفاده از لباس پلیس جهت جلب اعتماد مالباختگان و کودکان وارد عمل شده و سپس اقدام به سرقت یا قاپیدن طلاجات همراه آنها می‌نمود.
موسوی در ادامه بیان داشت: با انجام اقدامات پلیسی گسترده و توجیه عوامل گشتی، متهم در یکی از معابر شهر دهدشت شناسایی و دستگیر و به کلانتری منتقل گردید.در تحقیقات و بررسی سوابق کیفری متهم مشخص گردید که وی دارای سوابق متعدد سرقت و سوءاستفاده از لباس پلیس در شهرستان‌های همجوار هم بوده است.
در بازرسی از خودروی متهم آلات و ادوات جرم شامل لباس نظامی به همراه سایر لوازم پلیسی کشف و ضبط گردید. متهم در بازجویی‌های اولیه به ۵ فقره سرقت طلا و جواهرات در سطح شهر دهدشت و حومه اعتراف کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان دهدشت در پایان بیان داشت: متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام و خودروی وی نیز به پارکینگ منتقل گردید.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت