پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 دی 1401 ساعت 16:10:: شناسه خبر: 129537

توجه بیشتر مسئولان و دستگاههای اجرایی برای ایمن سازی جاده های شهرستان چرام ضروری است

به گزارش صدای جنوب از چرام، حجت‌الاسلام سید نورالله افشار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چرام اظهار کرد: جاده و راه های ارتباطی شرط مهم توسعه اقتصادی و ایجاد امنیت برای شهروندان است مردم چرام سال‌هاست که منتظر تکمیل چندین کیلومتر جاده بین چرام و دهدشت هستند. وی گفت: توجه بیشتر مسوولان و دستگاههای […]

به گزارش صدای جنوب از چرام، حجت‌الاسلام سید نورالله افشار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چرام اظهار کرد: جاده و راه های ارتباطی شرط مهم توسعه اقتصادی و ایجاد امنیت برای شهروندان است مردم چرام سال‌هاست که منتظر تکمیل چندین کیلومتر جاده بین چرام و دهدشت هستند.

وی گفت: توجه بیشتر مسوولان و دستگاههای اجرایی برای ایمن سازی جاده های شهرستان چرام ضروری است.

این خطیب جمعه افزود: چندین بار در خطبه های نماز جمعه تذکر داده شد و مقداری از مسیر را درست کردند اما دوباره مردم شاهد تعطیلی کار شدند.

وی بیان کرد: نمی‌دانم چند بار باید مظلومیت مردم را باید فریاد زد و چند اتفاق ناخوشایند دیگر بیفتد و این جاده اصلی و محوری بین دو مرکز شهرستان سامان نیابد جاده ای غیر استاندارد و نامناسب که بیم خطرات جدی جانی و مالی برای مردم را دارد.

افشار گفت: در این چندین کیلومتر، تصادفات متعددی در این سال ها اتفاق افتاد و خانوادهایی عزادار شدند اما هنوز افتتاح کامل جاده، صورت نگرفته است با افتتاح و تکمیل این جاده می توان از بروز حوادث ناگوار جاده ای در این شهرستان جلوگیری کرد، حالا ای مسئولان و متولیان؛ مردم منتظر اقدام شما هستند.

امام جمعه چرام در ادامه گفت: حماسه ۹ دی، فاتحه وقوع هر نوع انقلاب مخملی در ایران را خوانده و نشان داد مردم ایران فریب نقشه‌ها و توطئه‌های پیچیده استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل را نخواهند خورد.

وی یادآور شد: حماسه ۹ دی، امید به‌ آینده دوستان انقلاب اسلامی و ملت‌های مظلوم در منطقه و جهان که به‌شدت نگران تحولات داخلی ایران بودند را افزایش داد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت