پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 بهمن 1395 ساعت 13:11:: شناسه خبر: 13020

بخشدار مرکزی:

طرح آبرسانی حومه غربی کهگیلویه سال ۹۶ به بهره برداری می رسد

حسینی پرور:با تکمیل طرح ابرسانی سد کوثر به حومه غربی تعداد روستاهای برخوردار به ۴۰ روستا افزایش خواهد یافت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

بخشدارمرکزی کهگیلویه در گفت وگو باصدای جنوب گفت:دولت تدبیروامید تلاش زیادی در توسعه و ارتقای خدمات به روستاها انجام داده که اغراق نیست اگر بگوییم بی سابقه بوده است.

سیدشرمت الله حسینی پرور افزود:این خدمات در حوزه های عمران و توسعه زیرساخت ها چشمگیر تر است.

حسینی پرور از طرح توسعه شبکه آب دهدشت غربی خبر داد و اظهار داشت: تاکنون شش کیلومتر از توسعه شبکه آب حومه غربی از محل اعتبارات دهیاری‌ها انجام شده است.

بخشدار مرکزی کهگیلویه با اشاره به طرح آبرسانی به حومه غربی دهدشت از سد کوثر تصریح کرد: مرحله نخست این طرح شامل ۱۴ کیلومتر خط انتقال، بازسازی و مهندسی مجدد چهار کیلومتر شبکه توزیع و احداث مخزن ۱۰۰ متر مکعبی است.

وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آبرسانی از سد کوثر را ۵۰ میلیارد ریال دانست و گفت: در صورت تأمین نیمه دوم سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسؤول با بیان اینکه هم‌اکنون آب ۲۴ روستای بخش مرکزی از محل تصفیه‌خانه سد کوثر تأمین می‌شود، گفت: با تکمیل این طرح تعداد روستاهای برخوردار از آب تصفیه شده سد کوثر به ۴۰ روستا افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در حوزه راه‌های روستایی اقدامات خوبی انجام شده است،گفت: از سال ۹۴ تا نیمه دوم سال جاری جاده ارتباطی ۲۴ روستای بخش مرکزی بیس‌ریزی و آماده آسفالت شده است.

حسینی پرور افزود: ۱۵۳ هزار متر مربع جاده در ۱۲ روستای بخش از محل قیر رایگان و با همکاری بنیاد مسکن و ۱۵ کیلومتر از جاده ۱۰ روستا به همت راه و شهرسازی به طور کامل آسفالت شد.

این مسؤول گازرسانی به ۲۲ روستا، طرح توسعه شبکه آب ۱۳ روستا، اصلاح و توسعه شبکه برق به طول یک کیلومتر و بازگشایی و زیرسازی راه ۹ روستا را از دیگر اقدامات انجام شده در روستاهای بخش مرکزی عنوان کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت