پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 دی 1401 ساعت 22:10:: شناسه خبر: 130552

برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س)/ گلریزان برای آزادی بانوی زندانی 

  در این آیین که به صورت عمومی و با حضور عموم مردم و مسئولین به اجرا درآمد، ضمن اجرای برنامه های شاد برای خانواده ها، از ۱۰ خانواده برگزیده طرح مادرترها تجلیل شد. به گزارش صدای جنوب؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا “س” الگوی زنان […]

 

در این آیین که به صورت عمومی و با حضور عموم مردم و مسئولین به اجرا درآمد، ضمن اجرای برنامه های شاد برای خانواده ها، از ۱۰ خانواده برگزیده طرح مادرترها تجلیل شد.

به گزارش صدای جنوب؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا “س” الگوی زنان عالم است، گفت: زنان در اسلام و ایران پس از انقلاب، جایگاه ویژه داشته اند و در ۴۳ سال اخیر، روز به روز شاهد پیشرفت زنان در تمامی حوزه های فرهنگی، علمی، اجتماعی و … هستیم.

آیت‌الله سید نصیر حسینی افزود: دشمنان که می‌دانند به هیچ وجه قادر به شکست جمهوری اسلامی ایران نیستند، از موضع فرهنگی و تاثیر بر خانواده ها سعی در شکست ما دارند که جامعه ما مثل همیشه بیدار است و زنان و مردان ایران اسلامی همواره پشت انقلاب خود بوده و خواهند بود.

در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به جایگاه زنان در اسلام گفت: به برکت انقلاب اسلامی نگاه به زن تغییر کرد و ما امروز زنان توانمند بسیاری در عرصه های مختلف داریم.

سید علی احمدزاده به خطری که طی این سال‌ها کشور را تهدید می‌کند، اشاره کرد و یادآور شد: در سال‌های اخیر بحث کاهش جمعیت به عنوان یک آسیب جدی مطرح است و همه ما باید به این امر مهم توجه داشته باشیم و  تکلیف داریم که رشد جمعیت را افزایش دهیم و جلوی این سیر نزولی را بگیریم.

وی با اشاره به طرح مادرترها،فرهنگ سازی در زمینه فرزندآوری را بسیار مهم دانست.

در پایان هم مدبرنژاد ضمن تشکر از دستگاه‌هایی که دفتر امور زنان و خانواده را در اجرای طرح مادرترها و برگزاری این جشن همراهی کردند عنوان کرد: طرح مادرترها در راستای ترویج فرهنگ فرزند آوری در استان اجرا شد که یک هزار و چهار خانواده با هم به رقابت پرداختند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بیام کرد: بیش از ۸۰ هزار نفر به شرکت کنندگان در طرح مادرترها رای دادند که از ۱۰ خانواده‌ای که بیشترین رای را کسب کردند تجلیل شد و به قید قرعه به سایر خانواده‌ها جوایزی اهدا خواهد شد.

اما یکی از برنامه های جذاب دفتر امور زنان و خانواده در این جشن برنامه گلریزان بود.

دفتر امور زنان و خانواده با پشتوانه مردم نوع دوست استان در این برنامه، جشن گلریزان برای آزاد سازی بانوی هم استانی که از جرائم مالی غیر عمد بود؛ برگزار کرد.

تجلیل از تعدادی از بانوان برجسته استان نیز یکی دیگر از برنامه های بود که در این جشن اجرا شد.

انتهای پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت