پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 بهمن 1401 ساعت 10:11:: شناسه خبر: 131293

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

خدمات نظام اسلامی بیان شود/سپاه خار چشم دشمنان است

نشست هماهنگی برگزاری جشن کمیته روستایی و عشایری کهگیلویه برگزار شد.

صدای جنوب:

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات زیادی انجام داده است و باید این خدمات برای مردم بویژه نسل جوان بیان شود.
حجت الاسلام طاووسیان در نشست هماهنگی برگزاری جشن کمیته روستایی و عشایری کهگیلویه گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است که اقشار مختلف مردم از ظرفیت ها و خدمات نظام اگاه شوند.

وی بااشاره به تلاش دشمن برای کم رنگ کردن خدمات نظام گفت: همه دستگاه ها و نهادها دربزگزاری جشن های دهه فجر مشارکت حداکثری نمایند.
حجت الاسلام طاووسیان سپاه را خارچشم دشمنان بیان کرد و گفت: تلاش غرب برای تروریستی خواندن سپاه ناشی از شکست هایی است که از این نهاد مقدس دیده اند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رویکرد جهاد تبیین، نشاط‌آفرینی و جهاد خدمت در راس برنامه‌های کمیته عشایری و روستایی ستاد دهه فجر استان افزود: جشن‌های دهه فجر امسال باید از هر نظر متفاوت و باشکوه‌تر باشند تا برای همیشه چشم طمع دشمنان به تضعیف و حذف انقلاب اسلامی را کور کند.

طاووسیان استفاده از نمادهای روستایی و عشایری در جشن کمیته روستایی عشایری را مهم بیان کردوگفت: تیم های امدادی و پزشکی نیز برنامه هایی در این جشن اجرا نمایند.

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت