پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 بهمن 1401 ساعت 09:11:: شناسه خبر: 131411

مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

جلسه تکریم و معارفه امین اله آقاشیری و سید علی نظری، مدیران پیشین و جدید حراست سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

صدای جنوب:

آئین تکریم و معارفه مدیران حراست سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد روز ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ در سالن جلسات این سازمان برگزار شد. این جلسه با حضور رئیس محترم سازمان، مشاور وزیر و رئیس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل حراست استان، مدیران کل ادارات وابسته و کارکنان سازمان انجام شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در ابتدای جلسه ضمن خوشامدگویی و تبریک دهه فجر، به معرفی ظرفیتها و توانمندی های استان پرداخته و مقایسه ای از عملکرد قبل و پس از انقلاب جهاد کشاورزی ارائه نمود.
دکتر سید علی معتمدی پور از زحمات آقاشیری تشکر کرده و برای نظری آرزوی موفقیت نمود.
در ادامه این نشست مشاور وزیر و رئیس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: نظارت اصل مهم حکمرانی است و تخصصی ترین دستگاه نظارتی در جامعه اداری، حراست است.
نصیری خاطرنشان کرد: نظارت و مدیریت از هم جدا نبوده و حراست باید مسیر را برای مدیر روشن کرده و با پشتیبانی از مدیر سرعت وی را افزایش دهد.
وی از امین اله آقاشیری به عنوان مدیری شایسته و با عملکرد مناسب نام برد و برای سید علی نظری در این جایگاه خطیر آرزوی موفقیت نمود.
مدیرکل حراست استان نیز حراست را مشاور امین و بازوی مدیر خواند و دو وظیفه اساسی حراست را صیانت از نیروی انسانی و اموال و دارایی های دولت برشمرد.
شایان ذکر است در پایان این مراسم مدیران پیشین و جدید حراست سخن گفته و با اهدای لوح تقدیر از زحمات امین اله آقاشیری تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت