پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 بهمن 1395 ساعت 07:11:: شناسه خبر: 13226

تجلیل امام جمعه سرفاریاب از عملکرد فرماندار چرام/خدمات نظام اسلامی در دور ترین روستاها هم دیده می شود/تصاویر

آن چیزی که امروز مهم است خدمات ارزنده‌ای است که در دوران انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی انجام شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  جشن بزرگ انقلاب در روستای سواری  از توابع بخش سرفاریاب برگزارشد.

حجت‌الاسلام سید فرج‌الله پژمان امام جمعه سرفاریاب با گرامی‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدا و امام (ره) گفت: آن چیزی که امروز مهم است و باعث شده که ما در این منطقه جمع شویم خدمات ارزنده‌ای است که در دوران انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی انجام شده است.
وی با بیان اینکه تمام دولت‌های ما در خدمت‌رسانی به ملت کم‌کاری نکردند، افزود: امرور اگر در دورترین مناطق و روستاهای ما خدماتی انجام می‌شود به یمن و برکت انقلابی است که در بهمن سال ۱۳۵۷ با رهبری حکیمانه امام و با نثار خون شهدای عزیز ما اتفاق افتاد.
امام جمعه سرفاریاب رئیس جمهور جدید ایالات متحده آمریکا را فردی کم تجربه، بی‌ثبات و ناآگاه از عالم سیاست دانست و تصریح کرد: آقای ترامپ تازه به قدرت رسیده و تصمیمات عجولانه می‌گیرد، کسی که هر روز دستوری جدید صادر می‌کند و خیال می‌کند که کدخدای جهان است در مورد ایران و ایرانی در اشتباه است.
حجت‌الاسلام پژمان با بیان اینکه رئیس جمهور جدید ایالات متحده مردم همیشه در صحنه و غیور ایران اسلامی را نمی‌شناسد اظهار کرد: رئیس جمهور جدید آمریکا که هر لحطه مواضع و تصمیماتش تغییر می‌کند در رابطه با ایران اشتباه نکند، سرگذشت و اقدامات روسای جمهور سابق آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی را مطالعه کند تا بداند که چه بر سر آنها آمده است.
پژمان اضافه کرد: آمریکایی‌ها از طفل ۵ ساله ایرانی هم می‌ترسند و او را دستبند می‌زنند این نشان از غیرت، همت و فرهنگ ایرانی است.
خطیب جمعه سرفاریاب با تاکید بر اینکه نظام سلطه و در راس آنها ایالات متحده آمریکا از جمهوری اسلامی ایران و قدرت رو به افزایش آن در هراس است افزود: ترس و هراس دشمنان نظام به خاطر این است که حضور مردم ایران را در صحنه‌ها و حوادث مختلف دیده‌اند، می‌دانند که هنوز مردم ما انقلاب را دوست دارند و آن را حفظ خواهند کرد.
حجت‌الاسلام پژمان گفت: آمریکا بار دیگر در ۲۲ بهمن امسال خواهد دید که چگونه ملتی که طفل ۵ ساله او را دستبند می‌زد، ملتی که موشک‌ها و توانایی هسته‌ای او را تهدیدی بر علیه خود می‌داند متحد و با مشت‌های گره کرده به خیابان‌ها می‌آیند و از انقلاب و آرمان‌های خود دفاع می‌کنند.
وی قدرت واقعی و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران را برآمده از قدرت مردم دانست و تصریح کرد: هر شخص ایرانی موشک دوربردی است که به کاخ سفید اصابت خواهد کرد، دشمنان ملت ایران در همین ۲۲ بهمن امسال خواهند دید که علما و دولت‌مردان ما در صف اول و دوش به دوش ملت به صحنه خواهند آمد و با دیگر آنها را مایوس خوامند کرد.
امام جمعه سرفاریاب به خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: امکانات آموزشی، بهداشتی، گاز رسانی، برق رسانی و… به روستاهای دور افتاده و محرومی مانند روستای سواری انقلابی بزرگ رسیده است.
وی در پایان سخنان خود گفت: مردمی که همیشه در صحنه هستند لیاقت این را دارند که به انها خدمت شود هر چند که مسولان ما خصوصاَ دکتر فتاح پور فرماندار محترم و دیگر مدیران شهرستان در خدمت‌رسانی و حل مشکل مردم کوتاهی نکرده و همواره به فکر رفع محرومیت از بخش سرفاریاب هستند.

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

DSC_0357

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت