پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 اسفند 1401 ساعت 20:12:: شناسه خبر: 132395

آیین نکوداشت مصلح بزرگ استان «حاج سید غزوان پرهیز» برگزار می شود

نشست خبری همایش نکوداشت مصلح بزرگ استان حاج سید غزوان پرهیز در دهدشت برگزار شد .

صدای جنوب:

نشست خبری همایش نکوداشت مصلح بزرگ استان حاج سید غزوان پرهیز در دهدشت برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه ، عبدالکریم عبودی رئیس اداره ، خبر از برگزاری نشست خبری نکوداشت حاج سید غزان پرهیز در مجتمع فرهنگی هنری شماره ۱ دهدشت داد و گفت :
نکوداشت مرحوم حاج سید غزوان پرهیز در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴ تا ۱۷ در سالن شهرداری شهر سوق ، زادگاه آن بزرگمرد برگزار خواهد شد .
وی افزود :


این شخصیت برجسته از مصلحین به نام استان و حتی کشور بودند و در این راستا گام های بزرگ و بلندی برداشتند ، این سید بزرگوار نه فقط مصلح بودند ، که بین دو شخص یا دو گروه یا دو طایفه را اصلاح کند ، بلکه باعث آرامش و اطمینان قلب آن دو گروه یا دو طایفه نیز بودند .
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت :
در روایات داریم اگر کسی در پی اصلاح در میان مردم باشد از رحمت و مغفرت خداوند برخوردار خواهد شد و اگر کسی که میان دو نفر را اصلاح کند درود و فرشتگان بر او خواهد بود و خداوند برای او درک شب قدر را می نویسد . شب قدری که در عظمت آن آیات و روایات بسیاری داریم .
عبدالکریم عبودی در ادامه گفت :
ما با برگزاری این نکوداشت دو هدف برجسته را پی می‌گیریم ، اول اینکه تجلیل از این عالم وارسته شود و دوم کسانی که قابلیت اصلاح بین امور را دارند ، تشویق و ترغیب به این عمل پسندیده شوند ؛ و بدانیم در جامعه ای که اصلاح بین مردم نشود آن جامعه دچار فروپاشی می گردد و انشاءالله ما بتوانیم گامی فرهنگی برداریم که این گام در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گردد .
در ادامه جلسه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید حمید پرهیز فرزند مرحوم حاج سید غزوان پرهیز پاسخگوی سؤوالات اصحاب رسانه بودند .
در پایان نشست ، عبدالکریم عبودی و سید حمید پرهیز ، از حاضرین جلسه ، اصحاب رسانه و دستگاه هایی که در برگزاری این نکوداشت همکاری داشتند و دارند تقدیر و تشکر به عمل آورند .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت