پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 اسفند 1401 ساعت 19:12:: شناسه خبر: 133005

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: به یاری خدا در پاشنه آشیل انقلاب اسلامی هم موفق خواهیم شد / خاطره احمدزاده از دوره دفاع مقدس

یادواره سرداران و ۴۲۲ شهید والامقام شهرستان کهگیلویه با حضور سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_، سردار غلام‌رضا سلیمانی_ رئیس بسیج مستضعفین کشور_، سید محمد موحد_ نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده_، و جمعی زیادی از فرماندهان نظامی و لشکری، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، مدیران ارشد دستگاه‌های دولتی و مسوولان شهرستانی در شهر دهدشت برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن درود و سلام به شهدا و ائمه اطهار گفت: سلام و درود به محضر اولیا و ائمه اطهار، شهدای قیام ۱۵ خرداد، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، سردار سلیمانی و خانواده های شهدای عزیز، شهدای شهرستان های کهگیلویه و دهدشت و روستاهای اطراف می فرستم.

وی ضمن تشکر از ائمه جمعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: ما در دوره خاصی از حکومت الهی قرار داریم، در گردنه های سخت پیشرفت و ترقی کشور قرار داریم.
احمدزاده اظهار کرد: پس از شکست های پیاپیِ دشمن، در صحنه های گوناگون، از آغاز انقلاب تاکنون، در یک فرایند پیچیده و گسترده در جنگ ترکیبی قرار داریم.
وی گفت: دشمن همه توان خود را گذاشت تا حکومت اسلامی را سرنگون کنند ولی مکر و حلیه دشمن را مردم همیشه در صحنه ایران برملا کردند.
احمدزاده بیان کرد: در دورانی هستیم که همه هیمنه دشمن را با حضور حماسی در ۲۲ بهمن ماه و صحنه های دیگر شکستیم.
وی با اظهار اینکه پس از وقایعی که پیش آمد ما مردم ایران هستیم که میدان داری می کنیم، گفت: دشمن به این نتیجه رسید که جمهوری اسلامی سرنگون شدنی نیست، و در میدان شکست خورده شد.
احمدزاده اظهار کرد: در دوره ای از جنگ تحمیلی در یکی از منطقه جنگی، تنها سلاح سنگین ما در مقابل دشمن دوشیکا بود، همه ما کلاشینکف به دست بودیم و حتی وقتی دشمن به ۵۰۰ متری ما می رسید مشکل داشتیم و نمی توانستیم کاری از پیش ببریم، ولی در برهه کنونی جمهوری اسلامی موشک هایی می سازد که تا دو هزار کیلومتری ما دشمن در یأس و ناامیدی و در ترس و وحشت است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به یاری خدا در اقتصاد که پاشنه اشیل انقلاب ما است نیز موفق خواهیم شد و دشمن شکست خواهد خورد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت