پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 اسفند 1401 ساعت 00:12:: شناسه خبر: 133038

حمایت تمام قد انقلابیون و جوانان عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از احمدزاده

گفتنی است اسامی ۳۷ نفر از امضا کنندگان که اکثرا از نخبگان و جوانان تاثیر گذار انقلابی است به همراه بیانیه در اختیار این رسانه قرار گرفته که در صورت نیاز بارگذاری میشود .

پس از انتشار خبری جعلی به نام انقلابیون علیه استاندار کهگیلویه و بویراحمد جمعی از جوانان انقلابی شهرستان های بویراحمد و دنا در بیانیه ای از زحمات سید علی احمدزاده تقدیر کردند که متن عیناً منتشر میشود .

بسم الله الرحمن الرحیم

همانا خداوند متعال انسان ها را بعنوان اشرف مخلوقات افرید تا با تصمیم گیری بر مبنای عقلایی و آزادگی همواره رسالتش را حفظ کند نه اینکه با عداوت و دشمنی کینه ورزی کند و دین و دنیایش را خراب کند

حدود یکسال و اندی از حضور سید علی احمدزاده در راس هرم مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد میگذرد و همه ما شاهد تلاش های ایشان در دور افتاده ترین مناطق محروم استان هستیم و شاید برای اولین بار ها برخی مناطق دور دست شاهد حضور مدیران ارشد در جمع خود هستند .

متاسفانه در کهگیلویه و بویراحمد همیشه این بدعت ناپسند وجود داشته که فرزندان خود را تخریب و بلعکس غریبه پرست هستند و این امر همواره موجبات عقب ماندگی استان را بیش از پیش رونق می بخشد این در حالی است که در اکثر استانها نگاه و غیرت ملی به مسائل و افراد دارند و هیچگاه خودزنی نمی‌کنند

شاید علت اینهمه تخریب و تهمت ها را باید در ضعف فرهنگی و فقر سیاسی دانست که ریشه در نسبت های فامیلی و قومیت در استان ما دارد که اگر بخواهیم استانی توسعه یافته شویم باید همدل و یکصدا شویم و متحدانه برای نسل آینده تلاش کنیم .

ما امضا کنندگان ضمن اعلام حمایت کامل از استاندار دلسوز و مومن استان از زحمات و تلاش های ایشان تقدیر و تشکر داریم و از خداوند متعال آرزوی توفیق روز افزون در مسیر خدمت به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد را داریم و بعنوان برادران کوچک شما از همه بزرگان تقاضا داریم که دست  در دست هم برای پیشرفت استان تلاش کنند تا در مقابل فرزندان و نسل آینده شرمسار نباشیم و  به آنان که تحت عنوان انقلابی  سعی دارند فضا را ملتهب کنند  هشدار می‌دهیم که در صورت تکرار همه درخواست های منفعت طلبانه تان را در رسانه ها منتشر میکنیم تا مردم بدانند که نه تنها دلسوز نیستید بلکه بخاطر مطامع شخصی خود و اطرافیانتان اینگونه برآشفته اید .

والعاقبه للمتقین

گفتنی است اسامی ۳۷ نفر از امضا کنندگان که اکثرا از نخبگان و جوانان تاثیر گذار انقلابی است  به همراه بیانیه در اختیار این رسانه قرار گرفته که در صورت نیاز بارگذاری میشود .

نظرات

  1. اگه راست میگوئید اسم این ۳۷ نفر نخبه را اعلام کنید تا ما بدانیم این نخبگان چه کسانی هستند تا از وجود آنها بنواحسن استفاده شود.

  2. انقلابی گفت:

    این بیانیه و استفاده از آرم رسمی شورای ائتلاف خلاف و جرمه و نوشتن نامه با این عنوان باید امضاء رئیس شورای استان یعنی دکتر هدایت‌خواه رو داشته باشه. برای این که نویسندگان جعلی این نامه رسوا بشوند اولا اسامی رو منتشر کنید ثانیا نظر رئیس شورای ائتلاف استان درباره عملکرد استان و تیم مدیریتی ایشون رو بپرسید، این که کار سختی نیست. شما به عنوان یک رسانه موظف هستید شفاف سازی کنید

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت