پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 فروردین 1402 ساعت 09:01:: شناسه خبر: 133277

جوابیه مدیریت مجتمع تفریحی، ورزشی، اقامتی مجتمع هتل المپیک به خبر منتشر شده در پایگاه خبری صبح زاگرس/ تصاویر

مجتمع هتل المپیک برای ارزشگذاری ویژه به موضوع عفاف و حجاب دو نفر از پرسنل خانم و آقای مجموعه را توجیه کرده تا به شیوه ای مناسب و شایسته که هم کرامت افراد حفظ شود و صد البته به منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص جامه پوشانده شود، اقدام شود.

جوابیه مدیریت مجتمع تفریحی، ورزشی، اقامتی مجتمع هتل المپیک در خصوص نشر یکسری تصاویر توسط خبرنگاری مغرض، که بدون توجه به سنوات و ماههای گذشته که یکی از رسالت های خود را ترویج شعائر دینی و باورهای اسلامی میداند.

از همین رو است در دوران مدیریت جدید این مجتمع علاوه بر نصب تابلوهای متعدد فرهنگی به ویژه کلام ناب شهدا، اذان در هر سه نوبت از مجتمع پخش می‌شود. و نصب صراحت تابلو رعایت حجاب اسلامی

علاوه بر اینها برگزاری مراسمات ویژه فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران و البته تدارک تخفیف های ویژه برای این قشر نجیب یکی از تلاش ها ی فرهنگی مجتمع برای ترویج باورهای اسلامی و فراهم کردن فضای عملی ترویج عفاف و حجاب است.

در خصوص اهمیت عفاف و حجاب در مجتمع همین بس که چندی پیش یکی از کارکنان مجتمع برای مدتی بعلت بی توجهی به حجاب مراجعان هم برخورد شفاهی و هم توبیج پرونده ای شد.

در خصوص تصاویر منتشر که قابل ذکر است افرادی که تصاویر آنها بدون اجازه و مخفیانه گرفته و منتشر شده، تصاویر فوق مربوط به اعضای یک کاروان بودند که به محض اطلاع مدیریت مجتمع سریعاً تذکرات لازم را گرفته و پوشش خود را اصلاح کردند. و به آنها تذکر لازم رعایت حجاب و وظیفه امر به معروف و نهی از منکر داده شد و متعاقبا بر اساس دوربین های موجود رعایت و برطرف شد،ولی اینکه در شرایط موجود فردی عناد دار و مغرض و با دیدن این موارد که ما بعنوان اداره کننده یک مجموعه تفریحی چاره ای جز تذکر و نهایتا عدم ارائه خدمات به افراد مذکور را نداشته و اهرم دیگری نه بلکه در مجتمع ما بلکه مشکل بی حجابی در اماکن عمومی به وضوح دیده میشود ،و فراتر از آن ما اجازه برخورد را نداریم و لازم است در شرایط و ایامی مانند نوروز نیروهای انتظامی در پارکها و اماکن عمومی در باب تذکر وارد شوند که مجتمع ما در همین حد نیز وارد عمل شده است، اما رسالت خبرنگاری این نیست که با آبروی مردم آنهم چند نفر اندک و در یک مقطع زمانی را به جمع و کل ایام مجتمع خطاب کرد ،

گفتنی است مجتمع هتل المپیک برای ارزشگذاری ویژه به موضوع عفاف و حجاب دو نفر از پرسنل خانم و آقای مجموعه را توجیه کرده تا به شیوه ای مناسب و شایسته که هم کرامت افراد حفظ شود و صد البته به منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص جامه پوشانده شود، اقدام شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت