پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 فروردین 1402 ساعت 17:01:: شناسه خبر: 133512

دانشجویان بد حجاب مهربانانه ارشاد می‌شوند؛ اعلام قوانین پوشش در دانشگاه‌های استان

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: قوانین پوشش در دانشگاه‌ها بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم و بهداشت مشخص شد.

به گزارش صدای جنوب  کرمی افزود: با توجه به اهمیت موضوع عفاف و حجاب و جایگاه خاص آن در دانشگاه و اینکه درصد بیشتری از دانشجویان این دانشگاه خانم هستند، آئین های مربوط به عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها اعلام شد.
وی اضافه کرد: بر اساس قوانین و با برگزاری جلسات متعدد در نشست با اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، بانوان کارمند و دانشجویان فعال در حوزه کانون‌ها و تشکل‌ها، برنامه‌ها و راهکار‌های مختلفی پیشنهاد شد تا در دانشگاه ها اجرا شود.
کرمی یادآور شد ؛ همچنین در این زمینه از صاحب‌نظران مختلف برای برگزاری جلسات توجیهی و تشویقی و مناظره در این زمینه دعوت شد.
رئیس دانشگاه یاسوج در خصوص تصویب آئین نامه گفت: به تازگی آئین نامه‌ای در شورای فرهنگی دانشگاه‌ها تصویب شده که یک وضعیت پلکانی را برای کنترل این موضوع داشته باشیم.
کرمی ادامه داد: در ابتدا در ورودی دانشگاه دانشجویان را کنترل می‌کنند و دانشجویانی که در این زمینه رعایت نمی‌کنند و یا حجاب ضعیفی دارند، مهربانانه ارشاد می‌شوند و در صورت تداوم بی حجابی به صورت پیامکی به نامبرده تذکرات لازم داده می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت