پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 فروردین 1402 ساعت 22:01:: شناسه خبر: 133875

گره ترافیکی برخی مناطق یاسوج باز می شود

نصب چراغ راهنما در میدان مقاومت و نصب علایم رانندگی و روشنایی در پل سوم بشار از جمله مصوبات جلسه امروز شورای شهر یاسوج برای روان سازی ترافیک در این شهر بود.

به گزارش  صدای جنوب ، فرماندار شهرستان بویراحمد در این جلسه گفت: مدتی است که مطالعه تسهیل و روان‌سازی ترافیک مرکزی شهر یاسوج، توسط شهرداری یاسوج، پلیس راهور استان و فرمانداری در دستور کار قرار گرفت که به صورت مرحله‌ای در حال اجراست.
مهدوی مطلق افزود: بخشی از ترافیک شهر یاسوج ناشی از زیرساخت‌های ناقص و عدم دور‌اندیشی‌ها در توسعه شهری است، اما بازگشایی و مسدود کردن برخی نقاط می تواند به روان سازی ترافیک در این شهر کمک کند.
وی اضافه کرد: موضوع ترافیک دغدغه همه دستگاه‌های اجرایی است و تنها پلیس در این موضوع دخل و تصرفی ندارد.
وی با اشاره به اینکه در شهر مادوان نیز باید جلسه فوق العاده برای بازگشایی برخی معابر برگزار شود، ادامه داد: کمربندی یاسوج در روستای چنارستان از مناطق بحران زاست که باید برای این کمربندی چاره اندیشی کرد.
مهدوی مطلق در خصوص افزایش کرایه تاکسی‌های درون و برون شهری گفت: افزایش کرایه‌های تاکسی‌های برون شهری اعمال شد و رانندگان موظف هستند که نرخ نامه را در خودروی خود نصب کنند و تاکسی‌های درون شهری هنوز افزایش قیمتی نداشته اند که سازمان تعزیرات حکومتی و تاکسیرانی باید در این خصوص نظارت کنند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت