پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 فروردین 1402 ساعت 17:01:: شناسه خبر: 133899

به بهانه تنفیذ حکم امام جمعه دهدشت برای دور دوم/از پیگیری مشکلات شخصی مردم تا مطالبه گری طرح های ملی

روحیه جوانی وانقلابی، شجاعت وپیگیری، علمی و دارای روابط عمومی قوی درسطح استان وکشور حداقل ویژگی های این طلبه دهه شصتی در دیاربلادشاپور است.

صدای جنوب:

به بهانه تنفیذ حکم امام جمعه دهدشت برای دور دوم/از پیگیری مشکلات شخصی مردم تا مطالبه گری طرح های ملی

روزی که آیت الله سیدنصیرحسینی از کهگیلویه رفت و به امامت جمعه مرکزاستان منصوب شد پرنمودن جای ایشان در کهگیلویه باان سابقه درخشان  به دغدغه بسیاری از دلسوزان کهگیلویه تبدیل شده بود.

دراین میان سخن از انتصاب برخی ازامامان جمعه دیگرشهرها دردهدشت به میان میامد ولی یک چهره بیشتر به دل می نشست.

حجت الاسلام وحدانی فر در چیتاب انچنان موفق ومطالبه گر درسطح استان نشان داده بود که مردم هر شهری پذیرای ایشان درسنگر امام جمعه باشند.

روحیه جوانی وانقلابی، شجاعت وپیگیری، علمی و دارای روابط عمومی قوی درسطح استان وکشور حداقل ویژگی های این طلبه دهه شصتی در دیاربلادشاپور است.

ارتقای جایگاه نمازجمعه دهدشت درکشور، بهره بردن ازظرفیت جوانان انقلابی بویژه در بحث جهاد تبیین، تاکیدبرظرفیت های مردم و نظام اسلامی دربرون رفت از مشکلات موجود، مطالبه گری درسطح شهرستان، استان و کشور مثل سد کوهبرد،پتروشیمی، آبریز و ، روحیه همکاری با مدیران برای حل مشکل شهروندان، استفاده از تیغ بران انتقاد و پاسخگونمودن مدیران ضعیف بااستفاده ازتریبون نمازجمعه، روستاگردی و توجه به مشکلات مناطق محروم باهمراهی دستگاه های خدمات رسان، ظرفیت سنجی واولویت بندی،مطالبه گری وپیگیری مشکلات درسطح کشور باهمکاری مسئولان شهرستانی، استانی ونماینده مجلس گوشه ای از نقشه راه وحدانی فر در ۳۶ماه امامت جمعه بوده که به صراحت در حکم جدید بدان پرداخته شد و از تلاش های وی در این جایگاه وخدمات انجام شده قدردانی گردید.

قدرمسلم انتظار از وحدانی  فر جوان آنچنان که حجت الاسلام عبودی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان هم به ان اشاره نمود زیاد است زیرا ظرفیت امامت جمعه در کهگیلویه بسیار بوده و می تواند گره گشای مشکلاتی باشد که همچنان تصویری محروم و عقب مانده ازاین دیار ارائه می دهد آنچنان که خود حجت‌الاسلام وحدانی‌فر نیز معتقد است که نماز جمعه در یک نماز دو رکعتی و خطبه‌خوانی خلاصه نمی‌شود بلکه یک فرهنگ است که می‌تواند در بستر جامعه اثرگذار باشد و در طول هفته ارزش‌ها و باورهای دینی را تقویت و در کف جامعه و بستر سبک زندگی مردم تسری دهد.

تحریریه صدای جنوب

برچسب ها:

نظرات

  1. مقدم گفت:

    باعث افتخاراست که امام جمعه شهرمان انسانی فرهیخته ،اهل علم وعمل ودرسنگر جهادتبیین ومطالبه گری درخط مقدم وسرآمداست .
    جوانی وجوانگرایی وکلام تاثیرگذار ونافذ وهمه جانبه نگر ایشان باعث جذب جوانان ودهه هشتادنودیها به نمازجمعه شده است
    خدابرتوفیقاتشان بیفزاید وماراشاکر این نعمت الهی قراردهد.
    کثرالله امثالهم
    درخطبه های نماز جمعه باعث جذب

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت