پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 اردیبهشت 1402 ساعت 10:02:: شناسه خبر: 134398

آیین نمادین زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه نواخته شد

به مناسبت ۱۲ اردیبهشت و آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم همزمان با سراسر کشور آیین نواختن زنگ سپاس با حضور فرماندار،مدیرآموزش و پرورش،فرمانده سپاه،فرمانده انتظامی،رئیس بنیاد شهید،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، وجمعی از مسئولین شهرستانی و کادر اداری آموزش و پرورش کهگیلویه در دبیرستان هیات امنایی جوادیه برگزار شد..

صدای جنوب:

به مناسبت ۱۲ اردیبهشت و آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم همزمان با سراسر کشور آیین نواختن زنگ سپاس با حضور فرماندار،مدیرآموزش و پرورش،فرمانده سپاه،فرمانده انتظامی،رئیس بنیاد شهید،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، وجمعی از مسئولین شهرستانی و کادر اداری آموزش و پرورش کهگیلویه در دبیرستان هیات امنایی جوادیه برگزار شد.

فریدون فاطمی زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در این آیین ضمن تمجید از مقام شامخ استاد علامه شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم گفت:علامه شهید مطهری تئوری پرداز و ترسیم کننده افق بلند انقلاب اسلامی بود که روز شهادت وی را آغاز روز معلم و هفته گرامیداشت مقام معلم نامگذاری کردند.

فاطمی زاده آثار ارزشمند شهید مطهری را فاخر دانست و گفت:شهید مطهری آثار بزرگ و ارزشمندی دارد که به تعبیر امام(ره) بن مایه اصلی انقلاب اسلامی است.

وی در پایان اظهار داشت:امروز به پاس تلاش ها و زحمات همه معلمین بر دستان همکاران و معلمان که ما را از ناآگاهی و نادانستن به دریای معرفت و نور و روشنایی هدایت کردند بوسه می زنیم و قدر دانی می کنیم.

در این آیین به مناسبت روز معلم و قدر دانی از مقام شامخ معلم به کارکنان و دبیران این دبیرستان شاخه گل اهدا گردید..

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت