پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 اردیبهشت 1402 ساعت 19:02:: شناسه خبر: 134752

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد. 

صدای جنوب:

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: با مشارکت یگان‌های انتظامی شهرستان کهگیلویه طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و توقیف وسایل نقلیه متخلف در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد افزود: ماموران در اجرای این طرح تعداد ۳۴ دستگاه خودرو و ۱۱۰ دستگاه موتورسیکلت به علت تخلف راکبان و رانندگان آنها از جمله نداشتن گواهینامه، نداشتن مدارک شناسایی، پلاک مخدوش، ایجاد مزاحمت، حرکات نمایشی، ایجاد آلودگی صوتی و شیشه دودی توقیف و ضمن اعمال قانون به پارکینگ انتقال دادند.

موسوی تصریح کرد: همچنین در این طرح تعداد ۱۷۹ نفر متهم دستگیر که تعداد ۱۶ نفر از آنها به جرم سرقت، ۸۴ نفر از آنها به جرم مواد مخدر یا معتاد، کشف ۱۱ کیلو ۶۹۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر، تعداد ۲۳ نفر به جرم قاچاق کالا و ۵۶ نفر به جرم مابقی جرائم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند که از این تعداد دستگیر شدگان ۱۴۳ نفر از آنها سابقه دار بوده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه این طرح ۸۸۵ عدد انواع قرص های روانگردان، ۸۹ فقره انواع سرقت، ۴ قبضه سلاح جنگی، ۳۷ قبضه سلاح شکاری، ۳هزار ۸۹۲ لیتر مشروبات الکلی و ۳۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط و ۶ واحد صنفی متخلف نیز پلمپ گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان ضمن قدردانی از همراهی و همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دستگیری سارق منزل در کهگیلویه

 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری یک نفر سارق منزل حین سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهنام زمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت منزل در سطح شهرستان کهگیلویه بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با سرعت عمل توانستند یک نفر سارق منزل را حین سرقت شناسایی و دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی از ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲۱۰ کیلوگرم زغال قاچاق در کهگیلویه

جانشین انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف ۲۱۰ کیلو گرم زغال قاچاق از یک دستگاه وانت پراید در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهنام زمانی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت ماموران پاسگاه انتظامی اسفندان این فرماندهی با هماهنگی مرجع قضائی حین کنترل خودروهای عبوری محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه وانت پراید بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۱۰ کیلوگرم زغال بلوط قاچاق کشف و ضبط و راننده خود را دستگیر کردند.

زمانی تصریح کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

جانشین انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان بر تداوم اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان فراورده های جنگلی ملی توسط پلیس شهرستان کهگیلویه تاکید کرد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت