پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 خرداد 1402 ساعت 16:03:: شناسه خبر: 135305

تشریح برنامه های سوم خرداد و کنگره ملی شهدا

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برنامه های گرامیداشت حماسه سوم خرداد و کنگره ملی شهدا در این استان را تشریح کرد.

به گزارش صدای جنوب ، سردار خرم دل در نشست با اصحاب رسانه با گرامیداشت سوم خرداد و برنامه های ستاد کنگره شهدای استان گفت: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تجلیل از رزمندگان عملیات بیت المقدس، سرکشی از خانواده شهدا، غبار روبی گلزار شهدا، جهاد خدمت رسانی، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی، اهدا ۱۰۰ سری جهیزیه، ویزیت رایگان بیماران در مناطق کمتر برخوردار، واکسیناسیون دام و طیور ، برگزاری مسابقات ورزشی، رزمایش های دفاع از مقر ، برگزاری ویژه برنامه هایی در حوزه فضای مجازی از مهمترین برنامه ها به مناسبت سوم خرداد است.
فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد بیش از هزاو و ۸۹۳ شهید تقدیم انقلاب کرد، افزود: این استان به نسبت جمعیت بیشترین شهید، رزمنده و آزاده را تقدیم انقلاب کرد.
خرمدل با بیان اینکه در سال ۹۵ اولین کنگره ملی سرداران شهید کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، افزود: امسال هم این کنگره با کیفیت تر برگزار می شود و باید از ظرفیت مردم به ویژه جوانان و نوجوانان استفاده کنیم .
فرمانده سپاه فتح با بیان اینکه کنگره ارکانی دارد، گفت: نماینده ولی فقیه به عنوان رئیس این کنگره، استاندار نائب رئیس و فرمانده سپاه دبیرکل این کنگره است.
وی با بیان اینکه این کنگره ۲۵ کمیته دارد، ادامه داد: مهمترین کمیته ها فضای مجازی، فرهنگی و هنری، پژوهش و علمی، رسانه و روابط عمومی است.
فرمانده سپاه فتح با بیان اینکه پیش بینی شد که ۶ اجلاسیه در مرکز استان و ۸ اجلاسیه در سایر شهرستان ها برگزار شود، افزود: تمثال شهدا به صورت تابلو فرش طراحی و تقدیم خانواده معظم شهدا می شود همچنین به تعداد شهدا جهیزیه تامین و به زوج های نیازمند اهداء می شود.
وی با بیان اینکه رزمندگان میتوانند اثار خود را تحویل کمیته های این کنگره دهند تا از آنها در موزه دفاع مقدس استفاده شود اضافه کرد: همه صنوف می توانند ما را در برگزاری کنگره حمایت کنند.
اجلاسیه اصلی در مهر سال ۱۴۰۳ برگزار می شود، گفت: تلاش می شود در اجلاسیه نهایی مقامات کشوری و لشکری حاضر شوند.
سرهنگ نجاتی مسئول اجرایی برگزاری دومین کنگره ملی شهدای هم گفت: برنامه های مقدماتی این کنگره از هم اکنون آغاز شد و مهمترین آنها ‌کوه پیمایی، محرومیت زدایی، اجرای ۲۰۰ میلیارد تومان طرح در حوزه آبرسانی و عمران و آبادانی توسط بسیج سازندگی، معرفی مشاهیر استانی و برگزاری یادواره های شهدا از اعم این برنامه هاست.
وی با تاکید بر اینکه شصت درصد درصد از ۳۰ هزار برنامه پیش بینی شده برای کنگره شهدا باید تا قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی ( ۲۸ اسفند ماه امسال ) برگزار شود اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا و اهداء تابلو فرش برای هر شهید توسط یک گروه با همراهی دو دانشجو و دو دانش آموز انجام می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت