پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 خرداد 1402 ساعت 10:03:: شناسه خبر: 135322

همزمان با سراسر کشور:

ثبت نام مدارس شاهد در تمامی پایه های تحصیلی در کهگیلویه آغاز شد

ثبت نام مدارس شاهد در تمامی پایه های تحصیلی همزمان با سراسر کشور شروع شد.

صدای جنوب:

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه ثبت نام مدارس شاهد در تمامی پایه های تحصیلی همزمان با سراسر کشور شروع شد.

فریدون فاطمی زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از آغاز پذیرش دانش آموزان مدارس شاهد خبرداد و گفت: ثبت نام مدارس شاهد در تمامی پایه های تحصیلی امکان پذیر بوده و متقاضیان می توانند در زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، به صورت حضوری و یا غیر حضوری از طریق مراجعه به سایت  my.medu.ir مراحل ثبت نام مدارس شاهد در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ خود را انجام داده و خود را برای ورود به مدرسه آماده سازند.

فاطمی زاده نحوه ثبت نام دانش آموزان را تشریح کرد و گفت:مدارس شاهد هر ساله در سه مقطع اول ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در سه بازه زمانی مختلف به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام مدارس شاهد اقدام به پذیرش دانش آموزان شاهد و غیر شاهد می نماید که این کار از طریق مراجعه به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir انجام می پذیرد.

وی افزود:پذیرش دانش آموزان در میان پایه های مدارس شاهد به صورت حضوری بوده و دانش آموزان باید با مدارک لازم به مدرسه شاهد واقع در منطقه محل سکونت خود جهت ثبت نام مراجعه نمایند.

فاطمی زاده  زمان پیش ثبت نام الکترونیکی در مـدارس شاهـد شهرستان کهگیلویه(سـال ۱۴۰۲) را تشریح کرد:

ابتــدایی: ۱ خـرداد تـا ۲۰ خـرداد مـاه

متـوسطـه اول: ۲۱ خرداد تا ۱۰ تیرماه

متـوسطـه دوم: ۱ تیرماه تا ۲۰ تیـرماه

میــان پایـــه: ۱ مرداد تا ۱۰ مرداد ماه

مدیر آموزش و پرورش یاد آور شد: ثبت نام فرزندان شاهد در این مدارس در صورت ارائه مدارک قطعی بوده اما دانش آموزان غیر شاهد در صورت کسب امتیاز لازم و احراز شرایط علمی می توانند در این مدارس ثبت نام کنند.

داوود موسویان کارشناس امور شاهد و ایثارگران در خصوص ثبت نام مدارس شاهد گفت:ثبت نام مدارس شاهد هر ساله برای هر یک از پایه های اول ابتدایی، ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم متوسطه اول و ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم متوسطه دوم در زمان های متفاوتی صورت می گیرد. در سال گذشته ثبت نام مدارس شاهد از طریق سایت پادا انجام شد اما در سال جاری با توجه به آغاز ثبت نام پایه اول ابتدایی در سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir، ثبت نام سایر پایه ها نیز احتمالا از طریق همین سایت انجام می شود.

موسویان افزود: باتوجه به تغییر سامانه ثبت نام مدارس شاهد لازم است تمامی دانش آموزان در حال تحصیل در همان مدرسه شاهد درصورت تمایل به ادامه تحصیل از تاریخ اول تا ۱۰ مرداد ماه وارد سامانه ثبت نام شده و موافقت خود را با پذیرش شرایط اختصاصی و علمی اعلام نموده و نسبت به بارگذاری اطلاعات دانش آموز ی و ایثارگری خود اقدام نمایند‌.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت