پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 بهمن 1395 ساعت 06:11:: شناسه خبر: 13552

تردد در مسیر سرفاریاب،یاسوج تنها با داشتن تجهیزات امکان دارد+توضیح فرماندار و رئیس جمعیت هلال احمرچرام

فرماندار شهرستان چرام گفت: رانندگانی که قصد تردد در محور باغچه سادات ، سرفاریاب به سمت یاسوج را دارند باید با امکانات کافی سفر کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار شهرستان چرام گفت: رانندگانی که قصد تردد در محور باغچه سادات ، سرفاریاب به سمت یاسوج را دارند باید با امکانات کافی سفر کنند.

ابراهیم فتاحی پور در گفت و گو باصدای جنوب اظهارداشت: بارش تگرگ و باد شدید در بخش سرفاریاب در ساعت های قبل اغازشده وهمچنان ادامه دارد.

وی افزود :نیاز است رانندگان برای تردد در این مسیر امکانات لازم از جمله زنجیر چرخ  به همراه داشته باشند.
فتاحی پور با اشاره به باز بودن مسیر سرفاریاب ، باغچه سادات به سمت یاسوج بیان کرد: نیروهای راهداری و هلال احمر با تأمین امکانات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در «جوخانه» بصورت شبانه روزی درحال خدمت رسانی هستند.
فرماندارچرام گفت: با توجه به هشدار مدیریت بحران ناشی از سیل و برف‌گرفتگی راه‌های استان و خطرات احتمالی نیاز است رانندگان درصورت ضرورت سفر به یاسوج، در ۲ روز آینده از محور چرام ، باشت استفاده نمایند.
وی اظهار کرد:با رایزنی مدیریت بحران شهرستان چرام،تمامی ادارات  برای کمک رسانی به مسافران گرفتار، درحالت اماده باش به سر می برند.

رئیس جمعیت هلال احمر چرام نیز گفت تردد در مسیر سرفاریاب، یاسوج ادامه دارد اما تاکیدمی کنیم که مسافران بدون داشتن امکانات ازاین محور استفاده نکنند.

علمداردستور افزود پرسنل هلال احمر مستقر در پایگاه امدادجاده ای شهیدتقی زاده در جوخانه طی ساعت های گذشته به ۶ خودرو امدادرسانی کرده اند.

وی گفت هلال احمر چرام درحالت اماده باش کامل است و خود رابرای همه شرایط اماده کرده ایم.

دستور پیشنهاد داد رانندگان طی دوروز اینده به جای محور سرفاریاب یاسوج ، محور چرام باشت رابرای سفر انتخاب نمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت