پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 خرداد 1402 ساعت 22:03:: شناسه خبر: 136380

اختصاص تسهیلات مسکن ۱۰۰ میلیون تومانی به محرومان

معاون اداره کل بنیاد مسکن استان گفت: یک میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض مسکن به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پرداخت می‌شود.

به گزارش صدای جنوب ، معاون بازسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان گفت: برای تکمیل واحد‌های نیمه تمام یا واحد‌های در دست ساخت یک میلیارد ریال تسهیلات بدون بازپرداخت ارائه می‌شود.
سهراب اصالت زاده با بیان اینکه سقف ارائه تسهیلات کم بهره مسکن به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ۲۰۰ میلیون تومان است افزود: این تسهیلات به صورت بلند مدت و کم بهره با بازپرداخت ۲۰ ساله به این گروه پرداخت می‌شود.
اصالت زاده سهم واحد‌های مسکونی کمیته امداد را ۵۰۰ واحد اعلام کرد و ادامه داد: برای مددجویان بهزیستی هم ۱۷۰ واحد پیش بینی شده است.
وی به واحد‌های خسارت دیده از سیل مونسون در مرداد ماه پارسال اشاره کرد و گفت: در این سانحه هزار و ۱۵۵ واحد دچار خسارت شد که از این تعداد هزار واحد روستایی و ۱۵۵ واحد شهری بوده است.
معاون بازسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه همه واحد‌های خسارت دیده شناسایی و به بانک معرفی شده اند گفت: تاکنون ۷۵ درصد واحد‌های معرفی شده به بانک‌های عامل تسهیلات دریافت کرده اند.
اصالت زاده مجموع پیشرفت کاری بهسازی واحد‌های خسارت دیده شده در این سیل را بیش از ۶۰ درصد اعلام کرد و افزود: تاکنون به نیمی از این واحد‌ها ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بدون بازپرداخت اعطا شده است.
وی با بیان اینکه ۵۰ درصد تسهیلات بلاعوض و ۲۵ درصد تسهیلات بازپرداختی هنوز ابلاغ نشده است ادامه داد: در صورت ابلاغ این تسهیلات همه واحد‌های خسارت دیده از سیل مونسون تا پایان شهریورماه امسال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت