پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 خرداد 1402 ساعت 11:03:: شناسه خبر: 136640

تاکید مقام معظم رهبری بر سپردن کارها به مردم و مردمی شدن اقتصاد است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۵ همت ( ۲۵ هزار میلیارد تومان) به استان در قالب تسهیلات، اعتبارات ارزی و زیرساخت ها به استان تخصیص یافته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۵ همت ( ۲۵ هزار میلیارد تومان) به استان در قالب تسهیلات، اعتبارات ارزی و زیرساخت ها به استان تخصیص یافته است.

در ماه های اخیر در ایران استفاده از عبارت «همت» رایج و پرکاربرد شده که مخفف عبارت «هزار میلیارد تومان» است.
– سید علی احمدزاده روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دولت در سفر نخست رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد ۲۲ هزار میلیارد تومان ( شامل تسهیلات و ارزی برای توسعه میادین نفتی و پتروشیمی) به استان کمک کرد.
وی افزود: برای اولین بار در تاریخ کهگیلویه و بویراحمد چنین اعتباری وارد استان شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هفت هزار میلیارد تومان از این میزان اعتبار در زیرساخت ها بود و پیگیری وزارتخانه های مختلف هم برای تخصیص اعتبار قوت داشت که برای نمونه در زیرساخت های اینترنت یک همت و وزارت نیرو نزدیک به ۲ همت به استان کمک کرد.
احمدزاده ادامه داد: در دولت سیزدهم اعتبارات استانی افزایش خیلی چشمگیری یافت و سال گذشته اعتبارات استانی افزون بر ۴۰ درصد افزایش داشت.
وی تاکید کرد: توجه به استان محروم کهگیلویه و بویراحمد در دولت مردمی سیزدهم ویژه بوده و حمایت دولت در ۲ سال گذشته کم سابقه بوده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر رئیس جمهور گفت: در دور دوم سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت که به زودی انجام می گیرد، شاهد کلنگ زنی و آغاز عملیات ابر پروژه هایی هستیم که استان را از هر حیث متحول خواهد کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت