پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 تیر 1402 ساعت 10:04:: شناسه خبر: 136854

تحقق رؤیای۲۸ ساله مردم کهگیلویه بزرگ/موحد:جاده «پاتاوه-دهدشت» در سفر رئیس جمهور یه بهره برداری می رسد

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با به اشتراک گذاشتن یک استوری در صفحه مجازی خود از تحقق رویای ۲۸ ساله خبر داد .

صدای جنوب:

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با به اشتراک گذاشتن یک استوری در صفحه مجازی خود از تحقق رویای ۲۸ ساله خبر داد .

به گزارش صدای جنوب، حجت‌الاسلام سید محمد موحد از بهره برداری پروژه ملی راه «پاتاوه به دهدشت» در سفر رئیس جمهور به استان خبر داد.

وی اظهار داشت: پس از ۳ سال تلاش شبانه روزی عوامل اجزایی به صورت ۳ شیفت، تامین منابع مالی و پرداخت مطالبات پیمانکاران طرح ، بازدید های مختلف مسئولین کشوری و استانی، پیگیری های گسترده مهمترین پروژه جاده ای جنوب کشورآماده بهره برداری رسمی می شود.
موحد همچنین نوشت:طبق آخرین گزارش ارائه شده از تیم اجرایی این طرح مشکل آخرین تونل محور پاتاوه به دهدشت که قرار بود تا شهریور حل شود با همت قرارگاه خاتم(ص) تا ابتدای هفته آینده حل می‌شود و رسما می‌توانیم این پروژه را در سفر آینده دولت افتتاح کنیم.
جاده در دست ساخت پاتاوه به دهدشت بطول ۱۳۶ کیلومتر، جزو یکی از پروژه های اولویت دار در دولت سیزدهم تعیین شده است و ای پروژه ۱۳ تونل بطول هشت هزار و ۲۰۰ مترو تعداد ۱۸ دستگاه پل بزرگ بالای دهانه ۱۶ متری است که با افتتاح این جاده ملی علاوه بر کوتاهتر شدن مسیر اصفهان به بنادر جنوبی کشور بیش از ۴۰۰ روستای محروم در ۲ شهرستان بویراحمد و کهگیلویه با جمعیتی افزون بر ۱۰۰ هزار نفر از نعمت راه مناسب برخوردار خواهند شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت