پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 تیر 1402 ساعت 22:04:: شناسه خبر: 136989

حذف فیزیکی و ترور کور منافقین برنامه‌ای برای سقوط انقلاب

فرماندار شهرستان لنده گفت: تقدیرومعجزه الهی بر این قرار گرفت که حضرت آیت الله امام خامنه ای که از افراد شاخص نهضت بود در موضوع ترور نجات پیدا کند و با رهبری خود انقلاب اسلامی را هدایت کند‌.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، جلال دانش در خصوص جنایات منافقین برای حذف چهره های اثر گذار انقلاب و با اشاره به ترور ناموفق رهبر انقلاب در مسجد ابوذر گفت: از آغاز انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل، جبهه استکبار تمام تلاش او این بود که مانع اثرگذاری و وقوع انقلاب شود، قبل از انقلاب اسلامی دستگاهی مانند ساواک از طریق آموزش های کسب شده توسط سرویس های جاسوسی و سرویس های امنیتی غرب درصدد بودند تا هر کس که قصد کوچکترین تحرکی بر علیه رژیم وابسته پهلوی داشت مورد بازخواست، شکنجه و تحت تعقیب قرار دهند و هر صدایی بر علیه خاندان پهلوی که خاندانی وابسته بودند را در نطفه خفه کنند.

فرماندار شهرستان لنده گفت: ساواک بسیاری از انقلابیون را قبل از انقلاب به صورت اعدام، ترور و همچنین تبعید حضرت امام راحل در دستور کار قرار دادند تا با ایجاد رعب و وحشت مانع از تحقق انقلاب اسلامی شوند.

وی با بیان اینکه با وجود هجمه های مختلف بر علیه انقلابیون، مردم و جریان های تاثیر گذار، مشیت خداوند متعال بر این بود که مردم ایران با تکیه به دین، مکتب تشیع و نهضت عاشورا انقلاب اسلامی را پیروز گردانند، گفت: آنها در محاسبات خو تصور نداشتند که اگر انقلاب اسلامی ایجاد شود این چنین در محیط بین الملل اثرگذار خواهد بود و تمام نقشه های آنها را نقش بر آب خواهد کرد.

دانش با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی استکبار و همه دشمنان درصدد بودند جریان انقلاب اسلامی را کنترل و از ریل خود خارج کنند، ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی عوامل استکبار و وابسته به رژیم سابق تلاش کردند جریان انقلاب را از طریق کودتای نوژه، ترور مردم، سران انقلاب و حتی جنگ هشت ساله از ریل خود خارج و ساقط کنند،اما موفق نشدند.

وی تصریح کرد: این انقلاب رهبرانی داشت که نسبت به مبانی انقلاب، موضوعات دنیا، چهارچوب اندیشه های نظری امام مسلط و آشنا بودند و با مردم و اقشار مختلف ارتباط صحیحی داشتند بنابراین عوامل وابسته به رژیم سابق، استکبار و همچنین منافقین تلاش کردند افراد تاثیر گذار که حلقه وصلی بین امام و مردم بودند از میان بردارند تا به واسطه حذف این چهره ها انحرافی در حرکت حضرت امام ایجاد کنند یا اینکه درصدد ساقط کردن انقلاب اسلامی باشند.

دانش با بیان اینکه افرادی در گروه فرقان به دنبال ترور امثال شهید مطهری و دیگر بزرگان تلاش داشتند به شهادت برسانند، ادامه داد: چند نفر از چهره های اثر گذار که در همبستگی مردم، حرکت امام و پیروزی انقلاب اسلامی همچون رهبر معظم انقلاب تاثیر داشتند، تلاش کردند با ارائه لیست آنها به افراد فریب خورده و منافقین آنها را حذف کنند.

فرماندار شهرستان لنده گفت: شاید هیچ انقلابی مانند انقلاب اسلامی در ابتدای شکل گیری بسیاری از سران، دلبستگان به نظام اسلامی و شاگردان امام و مردم طرح ترور آنها پیاده نشد و این شدت در حذف مهره های اصلی در انقلاب اسلامی مشاهده شد، از انفجار در دفتر نخست وزیری که سبب شهادت رئیس جمهور، نخست وزیر، افراد اثرگذار در حوزه تئوری پردازی نظام مانند شهید مطهری و حدود ۱۸ هزار نفر از نخبگان وابسته به آرمان های انقلاب اسلامی در سراسر کشور در صنوف مختلف به واسطه منافقین به شهادت رسیدند.

او با بیان اینکه منافقین درصدد لطمه بر علیه انقلاب اسلامی از طریق حذف شهید بهشتی بودند، گفت: تقدیر و معجزه الهی بر این قرار گرفت که حضرت آیت الله امام خامنه ای که از افراد شاخص نهضت بود در موضوع ترور کور توسط منافقین در مسجد اباذر نجات پیدا کند و با رهبری خود انقلاب اسلامی را هدایت کند‌.

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت