پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 تیر 1402 ساعت 12:04:: شناسه خبر: 137028

نجات بیمار قلبی و عروقی در ارتفاعات کوه سفید لنده توسط امدادگران هلال‌احمر+تصاویر

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان لنده از نجات جان بیماری قلبی و عروقی در ارتفاعات ۲ هزارو۵۰۰متری کوه سفید این شهرستان توسط امدادگران هلال‌احمر خبرداد.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، عیسی محتشم در خصوص عملیات امداد و نجات بیمار قلبی در ارتفاعات کوه سفید شهرستان لنده گفت:پس از ارتباط بر مرکز ۱۱۵وضعیت و شرایط نامساعد خود را توضیح داده و درخواست کمک کرده که با توجه و صعب‌العبور بودن منطقه و نامساعد بودن شرایط جاده‌ای خدمات‌دهی اورژانس۱۱۵ که تا نیمه‌راه رفته بودند،متوقف شد و از هلال‌احمر شهرستان لنده درخواست کمک کردند.

رئیس هلال‌احمر شهرستان لنده افزود: باتوجه‌به شرایط بیمار، بلافاصله تیم امداد و نجات هلال‌احمر لنده وارد عمل شد و پس از طی کیلومترها راه در شرایط کوهستان بیمار موردنظر را به‌سلامت به مرکز درمانی لنده برسانند تا مراحل درمانی تخصصی برای این بیمار شروع شود.
محتشم تصریح کرد: انتظار داریم کسانی که شرایط جسمی مساعد ندارند و از بیماری‌های زمینه‌ای مثل فشارخون، قندخون و تنگی نفس رنج می‌برند سعی کنند حتی‌الامکان در ارتفاعات و مناطق صعب‌العبور زندگی نکنند و از مسافرت به چنین مناطقی خودداری نمایند.

رئیس هلال‌احمر شهرستان لنده از همکاری و مساعدت مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان و فرماندار و بخشدار موگرمون جهت همکاری و همیاری در مأموریت‌های قدردانی کرد.

خبرنگار : Mohammad Riahy

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت