پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 بهمن 1395 ساعت 15:11:: شناسه خبر: 13706

فرماندار کهگیلویه در دیدار با فعالان سیاسی و فرهنگی:

برای هر دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا احترام قائلم /مسئولان نتایج برجام را برای مردم تبیین کنند

پوزش گفت: اینجانب برای هر دو جناح اصلاح طلب و اصول گرا احترام قائلم و تمامی سعی و تلاشم در این مدت زمان خدمتگزاری بر این بوده که جایگاه حقوقی دولت حفظ شود و برای تصدی پستهای مدیریتی شهرستان هم اصرار بر این داشته ام که نیروهای کار آمد و همسو و همفکر با دولت در ادارات شهرستان به کار گمارده شوند .

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست صمیمی برخی فعالان سیاسی و فرهنگی شهرستان با فرماندار کهگیلویه در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

فرماندار کهگیلویه با تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه(س) وتقدیر و تشکر از جامعه فرهنگی شهرستان و اعضای حاضر در جلسه گفت: خیلی خوشحال و مسرورم که در جمع دوستان فرهنگی و همفکران خودم قرار گرفته ام .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه «علی پوزش» اظهار داشت : در دولت تدبیر و امید ، اعتدال و تثبیت وضعیت سیاسی نظام با مدیریت تدبیر انجام می شود و اینجانب به عنوان خادم مردم در این شهرستان همواره در دایره انصاف و اعتدال عمل کرده ام و تلاش کرده ام که مانع از حذف نیروهای کارآمد گردم.
پوزش ضمن ابراز نگرانی از بابت اختلافی که در بین اصلاح طلبان و اعتدال گرایان شهرستان کهگیلویه بوجود آمده گفت: آرزویم این بوده که این شکاف برداشته شود و از همه دوستان همفکر و هم عقیده خودم در این شهرستان و استان انتظار دارم که در جهت وحدت و رفع اختلاف موجود تلاش نمایند تا مجموعه اصلاح طلبان در شهرستان به هم نزدیک تر شوند.
فرماندار کهگیلویه در بخش دیگری از سخنان خویش با تقدیر و تشکر از خدمات شایسته و پیگیرانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جناب دکتر خادمی انسانی پاکدست، شایسته ، علمی ،کارآمد و توانمند می باشد که تمامی سعی و تلاش ایشان در جهت توسعه و بالندگی استان بوده و در این جهت از هیچ کوششی دریغ نمی نمایند .
وی گفت: در ابتدای مسئولیت استاندار محترم جناب دکتر خادمی ، در جلسه معارفه ایشان وزیر کشور عنوان کرد که توانایی و سطح علمی دکتر خادمی ایشان را به عنوان استاندار انتخاب کرد و در این بین هیچ مورد دیگری دخیل نبوده است.
پوزش گفت: اینجانب برای هر دو جناح اصلاح طلب و اصول گرا احترام قائلم و تمامی سعی و تلاشم در این مدت زمان خدمتگزاری بر این بوده که جایگاه حقوقی دولت حفظ شود و برای تصدی پستهای مدیریتی شهرستان هم اصرار بر این داشته ام که نیروهای کار آمد و همسو و همفکر با دولت در ادارات شهرستان به کار گمارده شوند .
علی پوزش اظهار داشت: مخالفین دولت تدبیر و امید باید ضمن رعایت اخلاق در صحبتها و نقدهای خود انصاف را مراعات نمایند البته ما باید از خدمات شایسته دولت تدبیر و امید در مقابل منتقدین دفاع نماییم .
فرماندار کهگیلویه در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به در پیش رو بودن انتخابات گفت: در انتخابات گذشته با تشکیل جلسات مختلف و انتخاب هیأت اجرایی تمامی سعی و تلاش خویش را در جهت سالم برگزار شدن انتخابات و صیانت از آرای مردم بکار بردیم و از حق و حقوق همه کاندیداها دفاع نمودیم.
وی به حساس بودن انتخابات در کهگیلویه اشاره نمود و گفت: شما خوب می دانید که شهرستان کهگیلویه شهرستانی سیاسی است و در سطح کشور از انتخابات کهگیلویه به ویژه در مجلس به عنوان یک حوزه انتخاباتی حساس یاد می کنند که مسئولیت اداره و اجرایی آن همت و تلاش مضاعفی می طلبد و انتظار می رود که همه دوستان و همفکران برای برگزاری انتخاباتی سالم و آرام همکاری و همیاری لازم را داشته باشند و این یک ظرفیت است و از این ظرفیت سیاسی باید در جهت توسعه شهرستان استفاده کنیم.
پوزش گفت: نگاه ها باید به شهرستان کهگیلویه باید عوض شود و همه باید در جهت خوب معرفی کردن شهرستان تلاش کنیم.
وی گفت : در هر جایی اگر بخواهد برنامه ریزی صورت بگیرد نیاز به آرامش است، اگر آرامش نباشد برنامه ریزی انجام نمی گیرد و موقعی که برنامه ریزی نباشد کاری صورت نمی گیرد.
فرماندار کهگیلویه گفت: هدف ما اجرای قانون در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید است و همه باید پایبند به قانون باشیم.
علی پوزش افزود: باید از همه ظرفیت های شهرستان ،مسئولین کشوری و استانی ، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، فعالان سیاسی، نخبگان و احزاب سیاسی استفاده کنیم تا مدیران شهرستان با عشق و علاقه در زمینه خدمت رسانی به مردم تلاش مضاعف نمایند.
فرماندار کهگیلویه با تقدیر و تشکر از کلیه مسئولین و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی به پروژه های آبرسانی به حومه شرقی و غربی دهدشت ، گازرسانی به حوزه دیشموک و چاروسا، پیگیری و ادامه پروژه پتروشیمی، جاده پاتاوه –دهدشت ، و دیگرخدمات را از برکات نظام و خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان کهگیلویه توصیف کرد و گفت: خوشبختانه نماینده محترم شهرستان پیگیر و توانمند است که عضویت یک کمیسیون مهم را در مجلس شورای اسلامی بر عهده دارد و امید می رود با همت و تلاش همگانی زمینه برای انجام خدمات بیشتر فراهم شود.
علی پوزش با اشاره به صحت این موضوع که خدمات دولت آنگونه که انتظار می رود اطلاع رسانی نمی گردد یکی از مهمترین اقدامات دولت تدبیر و امید را موضوع برجام قلمداد نمود و گفت : برجام نکات مثبت زیادی داشته که نیاز است مسئولان آنها را برای مردم بازگو کنند.
وی برجام را مربوط به یک قشر خاص نداست و گفت: نتایج خوب برجام سبب پیشرفت نظام اسلامی در مجامع بین المللی نیز شده است.
پوزش با انتقاد از عملکرد تربیون بدست ها در راستای تضعیف عملکرد دولت تدبیر و امید بیان کرد: تربیون بدست ها باید در کنار انتقاد، خدمات مختلف دولت را نیز برای مردم تبیین کنند.
وی یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید را محرومیت زدایی ذکر کرد و افزود: طرح های زیادی در دولت یازدهم در سطح شهرستان کهگیلویه فعال و اجرایی شده است.
پوزش اشاره نمود گروهی از افراد که خدمات بیکران دولت را نادیده می گیرند به خاطر این است که نگران منافع خودشان هستند و ما باید اکنون کوشش نماییم و بتوانیم در انتخابات ۹۶ با قدرت وارد میدان شویم و الگو باشیم .
وی در پایان بار دیگر از فرصت بوجود آمده در کنار فرهنگیان و دوستان موافق خدمات دولت ابراز خشنودی نمود و گفت: همه ما خادمان این مملکت و مردمیم و اگر کاری و یا خدماتی ارائه گردیده همه آنها به برکت نظام جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار می باشد و از تمامی مدیران دستگاههای دولتی و غیر دولتی شهرستان انتظار کار داریم و در حد توان زمینه کار را برای آنان فراهم می نماییم و امید داریم که در کنار هم با تفاهم و همدلی برای شهرستان کاری انجام دهیم و الحق و الانصاف که مردم شهرستان مردم خوب و قدرشناسی هستند و اگرکاری برای آنها انجام بشود قطعاً آن را از یاد نخواهند برد.

در این نشست صمیمی که با هدف بیان مسائل و مشکلات در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی ، سیاسی و به منظور تقدیر و تشکر از خدمات دولت و مجموعه مدیریتی استاندار و فرماندار در شهرستان کهگیلویه برگزار شددر ابتدا فرهنگیان اصلاح طلب شهرستان ، ضمن گرامیداشت مناسبتها و تقدیر و تشکر از فرماندار شهرستان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد سخنانی ابراز و اعلام نمودند که اگر بخواهیم منصفانه عملکرد دولت روحانی و مجموعه مدیریتی در سطح استان و شهرستان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم به واقع ضعف عمده ای در عملکرد نخواهیم دید و این به معنای آن نیست که به طور مطلق نقاط ضعفی در عملکرد دولت و مجموعه مدیریتی استان و شهرستان در مواجه با مشکلات وجود ندارد .

مهندس طاهری اظهار داشت : اگر بخواهیم منصفانه درباره نقاط ضعف دولت اظهار نظر کنیم باید شرایطی را که دولت در آن تشکیل شد و همچنین دولت تحویل آقای روحانی شد و از آن مهمتر باید شرایطی که دولت روحانی در آن، به اداره امور مشغول است مورد بررسی قرار دهیم.

نماینده فرهنگیان اصلاح طلب گفت: تدبیر و امید تنها یک شعار انتخاباتی برای دولت یازدهم نبود و تبلور این دو وژه در سه چهار ساله اخیر ملموس و محسوس بوده است .

طاهری ضمن انتقاد از تیم رسانه ای دولت چه در سطح کشور و چه دراستانها، این مهم را خلأ ای غیرقابل انکار و دکتر خادمی و تیمش را در این باره مورد خطاب قرار داده است و خواستار برقراری راه های ارتباطی بیشتربا مردم شد .

طاهری یادآور شد امروز رئیس جمهور با تدبیر، درایت، قاطعیت و شجاعت برای حل مشکلات ایستادگی کرده و شاهد آن هستیم که کارها در صحنه بین الملل به خوبی دنبال می شود.

در این نشست تمامی میهمانان بر دفاع تمام قد از دولت در برابر فشارهای داخلی و خارجی ، کمک به پیشروی شعارها و اهداف و آرمانها ، نقد منصفانه و دلسوزانه ی خلأ ها و و تلاش برای پوشش خدمات ارزنده دولت تأکید کرده و آمادگی خویش را برای ارایه خدمت در میدان های عمل اعلام کردند.

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت