پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 تیر 1402 ساعت 10:04:: شناسه خبر: 137370

دیدار مسئولان با خانواده های شهیدای سید در آستانه عیدغدیرخم در لنده+تصاویر

در آستانه عید سعید غدیرخم در اقدامی شایسته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده به همراه جمعی از مسئولان با خانواده های شهید سادات این شهردیدار و گفتگو کردند.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده،در آستانه عید سعید غدیرخم در اقدامی شایسته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لنده، رئیس تبلیغات اسلامی و رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان لنده با حصور در منزل شهیدان سادات شهید هاشمی، میری ، نازی این شهردیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ ویسی در این دیدار ها با تبریک عید سعید غدیرخم گفت: امروز مسئله غدیر یک مسئله مهمی است چرا که اساس ولایت و امامت در غدیر شکل گرفته است.

وی افزود: اگر مسئله غدیر به درستی مورد توجه قرار می گرفت و امامت و ولایت را مردم آن زمان به درستی درک می کردند حادثه عاشورا اتفاق نمی افتاد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: غدیر سرجمشه جوشان معرفت است چرا که فلسفه وجودی امامت و ولایت مسلمانان بعد از رسات نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) به امام علی(ع) سپرده شد تا هدایت جامعه مسلمانان را برعهده بگیرند.

وی افزود: در طول تاریخ همیشه فنتنه های بودند که دست به دسیسه و نیرنگ برای ایجاد دعیت و نفاق در بین مسلمانان می کردند و نمونه ان همان ماجرای بنی ساعده است.

سرهنگ ویسی خاطر نشان کرد: ما باور داریم که عاشورا امتداد راه غدیر است و باید ولایت و امامت در جامعه مسلمانی ما به عنوان یک اصل غیر قابل انکار محفوظ بماند تا همه مسلمانان در پناه امامت و ولایت بتوانند زندگی خوبی داشته باشند.

وی افزود: شهیدان ما در دوران دفاع مقدس با درک درست از مسئله غدیر و عاشورا با اطاعت از امامت و ولایت شیعی خود جان خویش را برای حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی نثار کردند تا این انقلاب به دست منجی عالم بشریت حضرت بقیه الااعظم ارواحناله الفدا برسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: هدف از این دیدار در آستانه عید غدیرخم و عید سادات این بود که از نزدیک این روز عزیز را به پدران و مادران شهیدان به خصوص سادات عظیم شان در شهرستان لنده تبریک و تهنیت عرض کنیم.

خبرنگار : Mohammad Riahy

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت