پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 تیر 1402 ساعت 19:04:: شناسه خبر: 137828

رئیس جمهور در اجتماع مردم یاسوج:

مدیری که آمادگی ندارد کار تحولی و جهادی کند کنار برود/مسئله مسکن مردم را شخصا پیگیرم/ پارتی‌بازی در ادارات را به هیچ وجه نمی‌پذیرم

مردم شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد امروز در اجتماعی تاریخی میزبان رییس جمهور بودند. 

صدای جنوب:

مردم شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد عصرامروز در اجتماعی تاریخی میزبان رییس جمهور بودند.

به گزارش صدای جنوب از یاسوج، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم یاسوج با قدردانی از حضور مردم این استان در مراسم استقبال اظهار داشت: سلحشوری مردم خطه کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس، دفاع از انقلاب و آرمان‌های شهدا هیچگاه از یاد مردم ایران نخواهد رفت.

وی با اشاره حماسه مردم این استان در عملیات پد خندق افزود: این همه شور و حماسه شما مردم برای پاسداری از انقلاب بوده  و نشان دهنده ولایتمداری است.

رئیسی با بیان اینکه وقتی به گذشته این استان نگاه می کنیم ‌شاهد “غیرت، ایستادگی، مردانگی، استواری و … ” هستیم، تصریح کرد: مردم این دلداده امام، انقلاب و نظام هستند.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز در این استان آنچه که می بینیم متفاوت با پیش از انقلاب است، کارهای زیادی انجام شده اما باید حرکت های جدی به سمت وضع مطلوب انجام شود، ادامه داد: امروز پروژه‌های بسیار امیدآفرینی به چرخه تولید بازگشت و هزاران کارگر به سرکار بازگشتند.

وی با بیان اینکه مسکن از مسائل مهم مردم و دولت است، گفت: هر ماه جلسه مسکن را پیگیریم و بحمدالله در این استان کار ساخت مسکن شروع شده و ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی به زودی آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز آنچه در این استان می‌بینیم با قبل از انقلاب تفاوت بسیار دارد و البته وضع امروز باید به سمت وضعیت مطلوب و بهتر برود. سد چمشیر، پتروشیمی گچساران، کارخانه قند، ده‌ها کارخانه و کارگاه که تعطیل بود به چرخه بازگشت و هزاران کارگر مشغول به کار شدند.

رئیسی افزود: مسئله مسکن دغدغه مهم دولت در سراسر کشور است، از استاندار وضعیت زمین و ساخت مسکن جویا شدم، کارهای خوبی شده و مشکل زمین در مرکز استان حل و ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در دستور کار است.

وی با تاکید بر اینکه رفع مشکل بیکاری جزو دغدغه‌ها دولت است، ادامه داد: آمار بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد کاهش پیدا کرده، اما همچنان باید برای ایجاد اشتغال کار شود.

رئیسی بیان کرد: برای جاده‌ها استان بودجه لازم را پیش‌بینی کرده هم به زیرساخت‌ها در این حوزه کمک می‌شود و هم به رونق گردشگری کمک خواهد کرد و باید کمبودهای سد تنگ سرخ با مدیریت و تلاش جهادی برطرف شود تا مثل سد چمشیر شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در زمان مسئولیت در قوه قضائیه از کارخانه قند یاسوج بازدید کردم که کارگران و خانواده ها ناراحت بودند اما امروز ۱۳۰ نفر مشغول به کار، ۷۰ نفر در حال مصاحبه و ۶۰۰ نفر اشتغال مربوط به این کارخانه ایجاد شده است.

رئیسی با تاکید بر اینکه در ادارات باید روابط عادلانه حاکم باشد، اظهار داشت: هرگونه رابطه ناسالم و پارتی بازی و اعمال نفوذ در ادارات غیر قابل قبول است و مردم پاک و باصفای استان انتظار دارند ادارات مسئولانه در خدمت مردم باشند و از هرگونه رابطه ناسالم پرهیز کنند.

وی افزود: در مصوبات این دوره از سفر در توسعه زیرساخت‌های روستایی و عشایری، طرح‌های آبرسانی، اعتبارات لازم پیش‌بینی شده‌ است و دو هزار واحد مسکونی در شهر زلزله زده سی سخت نیز بازسازی و مقاوم سازی شده است.

رئیسی با اشاره به اینکه ۲۰ درصد اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها بانوان هستند، ادامه داد: استفاده از ظرفیت زنان در مجموعه سیستم اداری ضروری است.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا در صورت نیاز با برخی افراد مشورت بگیرند ولی در نهایت خود تصمیم بگیرند.دولت خود را خدمتگذار مردم می داند و به این خدمتگزاری به مردم افتخار می‌کند و تمام رفع نیازهای ضروری کشور انجام خواسته های شما مردم مسئله محوری دولت است.

رئیسی با تاکید بر اینکه اگر کسی آمادگی ندارد کار تحولی و جهادی کند باید کنار برود و بگذارد کار مردم انجام گیرد، گفت: در کشور کار جهادی می تواند جوابگو باشد و بنده وظیفه خود می دانم لحظه‌ای آرام نگیرم و همه وجود در خدمتگزاری مردم باشد.

وی خاطرنشان کرد: مکاتبات مردم در این سفر پاسخ داده می‌شود و مورد توجه بنده و همکارانم قرار خواهد گرفت و بنده و اعضای دولت هیچ شانی جز نوکری برای مردم نداریم.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت