پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 تیر 1402 ساعت 18:04:: شناسه خبر: 137995

سفر قریب الوقوع وزیر جهادکشاورزی به کهگیلویه وبویراحمد

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد که با یک نگاه فراگیر و جامع به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که معاونین وزیر جهاد از مناطق استان بازدید نمایند نوید داد که دیگر شهرستان ها هم در سفر قریب الوقوع وزیرجهادکشاورزی به استان مورد بازدید قرار خواهند گرفت.

صدای جنوب:

اخلاق‌مداری مدیریتی رئیس سازمان جهاد کشاورزی و نگاه جامع به شهرستان‌های استان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در حصور مقامات بالادستی خود از زحمات مدیران و دولت‌های قبل یاد کرد؛ معتمدی‌پور همچنین برنامه معاونین وزیر جهاد را به گونه‌ای مدیریت کرد که عمده شهرستان‌ها پوشش داده شوند‌.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، سید علی معتمدی‌پور در حضور نمایندگان معین هییت دولت و معاونین وزارت جهاد کشاورزی در آیین کلنگ‌زنی کارخانه خوراک دام بردیان، اظهار کرد: اینجا باید امانت را رعایت کنم و بگویم که مدیران و دولت‌های قبلی نیز برای احداث شهرک‌های گلخانه‌ای تلاش کردند و کار را به مرحله ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی رساندند و لازم است از همه زحماتی که در چارچوب نظام اسلامی و برای مردم انجام می‌شود، یاد کنیم.
رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: بخش کشاورزی این استان در دولت سیزدهم آنقدر حرف برای گفتن دارد که نیازی به مصادره اقدامات قبلی نیست و در همین بحث شهرک‌های گلخانه‌ای و دیگر پروژه‌هایی که ۱۰ سال زخمی و نیمه‌کاره بودند، بعد از سفر اول دولت جهش قابل توجهی پیدا کردند که برخی از آنها مثل سد کوهبرد به بهره‌برداری رسیدند و میانگین پیشرفت فیزیکی شهرک‌های گلخانه به مرز ۸۰ درصد رسید.
معتمدی‌پور افزود: ۲۶ طرح مهم سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی این استان به استانداری معرفی و از مجموع ۶ طرح مهم و بزرگی که در حضور رئیس‌جمهور تفاهمنامه آنها منعقد شد، پنج طرح مربوط به بخش کشاورزی بوده است.
وی ادامه داد: علاوه بر آنکه پروژه‌های بر زمین مانده گذشته را با همت و تلاش به مرز افتتاح می‌رسانیم، در همین شهرک‌های گلخانه‌ای نیز ۲ شهرک جدید در استانه کلنگ‌زنی است؛ این در حالی است که ۲ شهرک دامپروری و  ۱۲ شهرک آبزی‌پروری نیز جدیدا در سفر پیشنهاد داده شد که به زودی اجرایی می‌شوند.
وی از شروع عملیات احداث ۸ کارخانه خوراک آبزیان، دام و طیور نیز خبر داد و گفت: یکی از این طرح‌ها به نمایندگی از بقیه طرح‌ها امروز کلنگ‌زنی شد.

نکته دیگری که در مدیریت سفر نمایندگان بخش کشاورزی حائز اهمیت است این بوده که رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با یک نگاه فراگیر و جامع به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که معاونین وزیر جهاد از مناطق احمدغریب و سمرون در دنا، سقاوه در مارگون، چیتاب و نقاره‌خانه در بویراحمد، فدک سرآبیز در باشت، دشت مازه، کوهبرد و دیشموک در کهگیلویه، طرح زنجیره مرغ در بهمیی و زنجیره مرغ در گچساران بازدید کنند و تقریبا همه مناطق استان از حضور معاونین وزیر و نمایندگان معین هیئت دولت بهره‌مند شوند؛ اقدامی که برای اولین بار اتفاق افتاد.
در شهرستان لنده که به دلیل محدودیت زمان امکان حضور مسئولان ارشد وزارت کشور فراهم نشد در سفر قریب‌الوقوع وزیر جهاد کشاورزی در اولویت خواهد بود.

از سوی دیگر برای اولین بار به گونه‌ای برنامه‌ریزی شد که نمایندگان معین رئیس‌جمهور به جای مناطق برخوردار استان به مناطق محروم دیشموک و چاروسا بروند و مشکلات مردم را در این دیار محروم بشنوند که در نوع خود اقدامی ارزشمند است.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت