پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مرداد 1402 ساعت 10:05:: شناسه خبر: 138458

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در پیامی ضمن گرامی‌داشت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، از تلاش اصحاب رسانه قدردانی کرد.

صدای جنوب؛

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در پیامی ضمن گرامی‌داشت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، از تلاش اصحاب رسانه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در پیام دکتر رضا بقائی به مناسبت روز خبرنگار آمده است: خبرنگاران به عنوان روشنگران افکار جامعه و کسانی که همواره با خدمات صادقانه خود در راستای اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح و آگاهی‌بخشی به آحاد ملت تلاش می‌کنند، دارای جایگاهی قابل تقدیر و سپاس هستند.
وی در ادامه افزوده: هفدهم مرداد، روز خبرنگار که به مناسبت شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی است برای قدردانی از تمام کسانی که با قلم و اندیشه خود در جهت رشد و ارتقای سطح اطلاعات جامعه، از هیچ کوششی دریغ نکرده و گاها در سخت‌ترین شرایط و با وجود مرارت‌های فراوان در روشن نگاه‌داشتن شعله حقیقت هیچ‌گاه از پا ننشسته‌اند.
دکتر بقائی در ادامه این پیام اظهار داشته: اطمینان دارم که خبرنگاران با اقدامات جهادی و کنش‌های فعالانه و مسئولانه خود، در ارتقاء سطح آگاهی مردم نسبت به مسائل حوزه‌های مختلف همچون گذشته نقشی اثربخش خواهند داشت.
در انتهای پیام رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران آمده: اینجانب فرارسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار را بعنوان یک روز ارزشمند اجتماعی به همه خبرنگاران گرامی که در کسوت خبررسانی، متعهدانه و با جدیت فعالیت می‌نمایند تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت سلامتی، کامیابی و توفیقات روزافزون همه عزیزان را مسئلت می‌نمایم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت